Två orsaker till missfall
Fast när jag googlar på MTHFR får jag faktiskt upp lite; det är ju inte direkt okänt i Sverige. Tråkigt att tester inte görs enklare.
Vad får du för medicinering nu?
Fast när jag googlar på MTHFR får jag faktiskt upp lite; det är ju inte direkt okänt i Sverige. Tråkigt att tester inte görs enklare.
Vad får du för medicinering nu?
Vad konstigt. Han som brukar ha sån koll. Han är ju dessutom bekant med Matthiesen som ju forskar på missfall och proppar (behandlar med innohep).
Är det verkligen bara ett lab i landet som analyserar? Helt hysteriskt isf, det är ju inte direkt ett ovanligt problem om jag förstår saken rätt.
Har du din läkare i Slovakien? How come?
Prednisolon är kortison.
Helt sjukt att de har så dålig koll. *chockad* Trodde faktiskt mer om Göran och Matthiesen. *besviken*
Läste en hel del om problemet i Beers bok och fick därifrån tanken att det kan vara mitt problem också. Får se till att få folacin utskrivet till att börja med.
Vilken tur att du har kontakt med en sån bra läkare i Slovakien iaf. Riktig tur.
Kortisonet används annars vid reumatism; som jag förstår det har det med TNF-a och cytokainer att göra. Knas i immunförsvaret mao.
Verkar så ja.
Har lagt till dig om du vill titta förbi. Not much to see, men ändå.