• Anonym

Hjälp mig nu!!!!!!!! Sthlms bästa advokat sökes,,läs inlägget!!!

Svar på #1
    Får dom verkligen bestämma själva? Är det inte mer att de får säga sin sak, men det innebär inte automatiskt att de får som de vill?
  • Anonym

Nej. Det är trams som skrivs här på familjeliv. Folk som inte vet bättre skriver inlägg snabbt snabbt. 12 år räknas till barn och får inte bestämma själva. Dom får inte bestämma själva var dom ska bo, dom får inte bestämma själva om dom ska röka, dricka, knarka, ha sex, dom är klassade som omyndiga tills dom är 18 år gamla.

TS. Du gör fel om du har kvar pojken hemma hos dig godtyckligt utan att följa vad ni föräldrar nu kommit överrens.

• Anonym
    1111 skrev 2009-02-26 08:39:38 följande:
    Anonym (panik!!) skrev 2009-02-26 08:34:18 följande: Du måste isf skaffa ett ombud och det kan du få hjälp med om det ingår rättsskydd i din hemförsäkring. Det måste dock gått minst 2 år sedan du och pappan separerade för att försäkringen ska gå in och hjälpa. Täcker 80 proc tror jag...Jag tycker du ska lämna in en stämningsansökan pronto... kontakta ombud, dom kollar upp med din försäkring...
    Ett fel, hon måste haft försäkringen minst 2 år, inte separerat för minst 2 år sen.
  • Anonym
    Anonym (why?) skrev 2009-02-26 08:54:05 följande:
    Minsta bekymret borde väl i varje fall vara pengarna??
    Kan man inte betala ombudet så fortsätter de inte med sitt arbete, så pengar är ju ett bekymmer med även om man tänker på barnet i första hand.
  • Anonym
    Anonym (why?) skrev 2009-02-26 08:08:28 följande:
    Varför inte boka familjerådgivning så ni kan komma överens än att leka dragkamp om ett barn?
    Dragkamp..vilken nödvändig kommentar till en mor som har ett förtvivlat barn.
Svar på tråden Hjälp mig nu!!!!!!!! Sthlms bästa advokat sökes,,läs inlägget!!!