Inlägg från: Anonym (panik!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (panik!!)

Hjälp mig nu!!!!!!!! Sthlms bästa advokat sökes,,läs inlägget!!!

Hat en 12 åring som kommer till oss en helg i månaden o alla sina skollov,,igår va det dags att åka tillbaka,,men han bröt ihop o vägrade,,vill stanna här,,o bo här,,,
    Vi har gemensam vårdnad,,pappen har boendet pga att jag flyttade från stan för några år sen...
    Har pratat med soic jouren igår kväll,,då pappan blev rasane på pojken o skrek till han i telefon att han aldrig mer vill sen eller höra från honom,,för att sen ringa o hota igång en tvist eller verkställning av domen,,(vi kom överens själva att han skulle ha boendet,,va adv som hjälpte oss att få ett ok beslut...)
    Killen vägrar o berättar att han bara vill stanna o bo här,,han vägrar att åka tillbaka,,hjan satt o bara skakade o grät om vartannat igår kväll...

Jag behöver stans bästa o vassaste advokat,,,hjälp mig med tips!!!!!

• Svar på tråden Hjälp mig nu!!!!!!!! Sthlms bästa advokat sökes,,läs inlägget!!!
  • Anonym (panik!!)

Ja,,han är rädd för pappan...det är inget snack om det utyfrån det han berättat,,allt pappan uppgett har varit lögn o allt konstigt som varit innan föll på sin plats när allt kom fram...
    Han vägrar helt o hållet att åka tillbaka,,,
    Har han rätt till eget ombud??

Svar på tråden Hjälp mig nu!!!!!!!! Sthlms bästa advokat sökes,,läs inlägget!!!