Inlägg från: Nallatalla |Visa alla inlägg
  • Nallatalla

Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?

Hoho! Här har ni en till "gammal" mamma! Jag är snart 35 år men känner mig kanske inte riktigt som pensionär riktigt ännu
    Det hade varit kul att hänga på den 20 e men då är det familjefirande här...
    Ser att det är någon mer från Tyresö här,kul!

//

• Nallatalla

Det är tre stycken i familjen som fyller år i mars och vi har slagit ihop firandet nu i helgen.

• Nallatalla

Min svärfar fyller jämt i år så det är därför vi har slagit ihop firandet i år.
    Annars håller jag med om att det är trevligt att ha sin egen dag....
    Nu ska jag i väg och träffa min syster och hennes barn. Jag måste ju köpa presenter till min son som fyller 1 år idag! Ja,ja jag vet att jag borde gjort det innan men ni vet hur det kan vara. Kikar in en sväng lite senare.

Ha en bra dag

• Nallatalla

Annelie,min man har artros och jag vet hur smärtsamt det kan vara för honom. Jag tror att det enda som hjälper är medicin. Han måste egentligen äta underhållsmedicin men struntar idet....
    Man ska undvika rött kött,vissa grönsaker och alkohol.

• Nallatalla

Anneli,jag har blandat ihop min man med min pappa! min pappa har artros men min man har gikt så glöm det jag skrev innan!! Min pappa äter någon medicin samt smärtlindrande när det är som värst. Hm,kan man skylla på tillfällig sinnesförvirring eller?? I sådanafall gör jag det..... Jag har stressat hela dagen och åkt runt med yngsta sonen och handlat så hjärnan funkr inte riktigt som den ska
    Vid artros tror jag inte att det spelar så stor roll vad man äter....

Kram

• Nallatalla

asparinC,grattis på bröllopsdagen i förskott! Hoppas verkligen att ni är friska till dess. Det finns ju faktiskt annat att göra på bröllopsdagen än att vara sjuk

• Nallatalla

Hoho,här verkar det lugnt! Jo i helgen ska vi röja här hemma då det är rena kaoset.
    Det ätr inte lätt att hålla orning med två små barn som vill leka med ALLA leksakerna samtidigt... Nästa vecka är det väl påsk och då åker vi till Dalarna.

Svar på tråden Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?