Inlägg från: asparinC |Visa alla inlägg
  • asparinC

Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?

Ansluter mig, vet inte om jag får räkna mig till de äldre men har kroglivet ganska bakom mig (har jobbat i svängen fram tills vi fick barn och betackar mig nu.) och fyller jämt i år.

Är nu hemmamamma med Zeke 19mån och skulle tycka det var roligt med lite sällskap så väl i lekparken som över middagar och på Skansen med vildarna.

Bor strax söder om stan med man och barn.

• asparinC

Här är vi också tillbaka till verkligeheten! Zeke blev smittad av min man för 2½v sedan i magsjuka och var dålig tom nu. Feber och kass imagen så vi har hpllit oss inne. HUr tråkig mamma känner man sig som?!?! Gjort allt som kan göras inne samt korta promenader. Till råga på allt är min man bortrest i tjänsten och kommer hem ikväll. Gissa om jag ska sova i helgen! Provsvaren kom igår så nu kan vi äntligen ge oss ut i livet igen. Var och tränade imorse. Levt på snask och kaffe senaste veckorna för att orka både stress och vaknätter. Men nu får det vara nog.

Vad ska ni göra i helgen?

• asparinC

Anneli: Fy vad tråkigt att höra! Undvika kött.ägg och äta fiskolja och så då eller?

• asparinC

Legat sjuka sedan lörkväll..blä! På lör firar vi 3års bröllopsdag Har fått lunchbarnvakt och ska smita iväg någon timma. Hoppas vi är helt kuranta tills dess.

Svar på tråden Några "gamla" mammor i stockholm som vill ha "nya" vänner?