Spårlöst i tv4!
Undrar bara ifall det finns någon/några som har/haft planer på att söka till Spårlöst som går på tv4??
Undrar bara ifall det finns någon/några som har/haft planer på att söka till Spårlöst som går på tv4??
Går det ännu? Eller ska de dra igång en ny säsong?
Världens bästa program som hjälpte mig. På den tiden fick man dessutom välja om man ville vara med i tv eller ej.
Rekommenderas varmt !!
Min bror sökte men kom inte med. Antar att det inte går att hitta den han söker....
logg81 skrev 2009-02-26 00:12:13 följande:
Det var alltså min mammas namn o. andra uppgifter som stod på födelseattesten, i n t e min pappas öht. Honom berättade min bio-släkt om när jag kom dit o. träffade dem.
Hos oss var kriget som tur var över när vi började söka.
Har han sin bio-mammas namn i sina papper?
Får man fråga var han kommer ifrån?
Nej, jag skulle aldrig söka till det programmet, gillar det inte...
Men jag kan förstå att har man en stor längtan efter att söka sina rötter, alltså träffa biofamilj så är det ju en chans...jag nappar hellre på organisationernas privata återresor som de anordnar. Det kostar dock en del, antar att TV4 betalar för resa och alla andra kostnader men nej, jag vill inte göra det i TV.
logg81 - Ja det var ju en orolig del av världen, men naturligtvis har han förmodligen de uppgifter som behövs egentligen.