Nu känns det som att jag är besatt av tips, det är det enda jag skrivit senaste veckan...men jag har faktiskt ett klädtips som funkade för mig under förra graviditeten.
Förra gången testade jag att köpa mama jeans. Några var snygga (som jag hittade på H&M) men där töjde resåret ut sig så jag fick lämna tillbaka dem. Sen provade jag några på POP men jag trivdes inte i dem. Plötsligt så var jag bara så himla trött på hela den där mudd-grejen så då gick jag till typ Vero Moda och köpte ett par riktigt stretchiga jeans men lite låg midja, i några storlekar större än min vanliga storlek. De funkade utmärkt, kunde ha dem även i slutet på graviditeten! Jag brukade ha runt stl 38 och jag köpte ett par 42:or.
De var supermjuka och sköna!
Den stora poängen med det tipset är att man slipper mudd som bara halkar ner eller töjer ut sig samt att stretchjeans på Vero Moda är rätt billliga, så man får ett par jeans för 400 spänn som man kan bära med hyfsad värdighet.
Jaha, det var dagens tips :)
Själv har jag varit hemma i två dagar med superont i ryggen. Tror att det är pga trädgårdsarbetet i helgen, men med viss skräck tänker jag att det är foglossning. Får panik om jag blir sittande så här resterande tiden av graviditeten...