Inlägg från: Pysselgalningen |Visa alla inlägg
  • Pysselgalningen

13 år och pappa!!

Inget nytt för mig. Har skett förr ....
    tycker dock att det är dags att dom börjar informera om vad sex o barn innebär i tidigare åldrar....

• Pysselgalningen

MichaelaRehn skrev 2009-02-16 11:35:22 följande:

Usch... det är så hemskt! och hur kan mamman ha haft sex med Alfie?! Han ser ut att vara åtta år, och beter sig som sådan... Fy.... Kan inte barnet få omhändertas eller något? Hur ska de klara det..? Jag tycker att det är riktigt obehagligt...
    varför ska det få omhändertas? det står i the sun att tjejens föräldrar hjälper till och att Alfie bor där mer eller mindre.
    Dom kan bli utmärka föräldrar, det vet vi inte än. Detta har redan skett mer eller mindre i sverige en gång redan, inte allt för lpångt ifrån mig och dom klarade sig.
  • Pysselgalningen

MichelleS skrev 2009-02-16 21:54:09 följande:

men guud vad hon håller bebisen konstigt och slår hårt i ryggen,  man hör ju till o med slagen, ingen annan som hör med?
    orsaken till att det låter mycket är pga kamerans microfon, det syns att hon inte klappar så hårt som det låter. Tycker inte alls att hon håller bebisen konstigt, så höll vi upp båda döttrarna när man inte ville riskera en massa kräks på kläderna när man va borta.
Svar på tråden 13 år och pappa!!