• Katey

ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn

Lillmyggan, kan det inte ha varit nidblödning? Låter ju som att det alldeles för tidigt att det ska komma mens på RD6. Hoppas hoppas att det inte är kört!

• Katey

Hej tjejer, jag har varit borta ett tag.
    Vad tråkigt med mens och minus Lillmyggan och Varför såå svårt, lider med er, varma kramar till er!
    Härliga nyheter från dig Hoppas, grattis till ruvningen, håller tummarna!
    Jag ska börja spraya om ett par dagar, det blir vårt tredje IVF. Längtar men är samtidigt nervös för att det ska misslyckas igen.

• Katey

Hoppas77 - Nej! Usch och fy vad hemskt, tycker så synd om er, stor kram!

Mineko - Vad härligt, måste ha känts helt underbart! Får en vild längtan i mitt hjärta när jag läser vad du skriver, jag vill också vara där! Är så rädd för att jag aldrig ska få uppleva det.

• Katey

Lillmyggan - vi har testdag dagarna efter varandra, jag har TD 6/5! Är på ruvardag 10 idag och pendlar mellan hopp och förtvivlan. Väntan är verkligen helt olidlig!
    Har du några känningar?
    Jag har lite ont i magen av och till och känner mig trött, annars inget. Det är vårt tredje försök och jag tror att att det känns ungefär som de andra gångerna, inget dramatiskt annorluda alltså, tyvärr... Kram!

• Katey

Åh Lillmyggan, brunrött på pappret vill man inte ha! Jag håller tummarna för att det inte ska bli någon riktig mens av det för dig! Lite blod kan man ju faktiskt få även om man är gravid, säger de på min klinik i alla fall. Håller helt med dig om att ruva är skitjobbigt, man blir galen av det.
    Hur har det gått idag?

• Katey

Tack för tummarna men vi har misslyckats igen.
    RD 13 idag, började blöda imorse, gjorde ett gravtest och fick minus såklart. Känner mig tom och uppgiven. Vi har nu gjort tre hela IVF-behandlingar, fått embryo insatt varje gång men inget till frysen. Vad ska vi göra nu? Kommer det någonsin att fungera? Fattar inte hur jag ska orka börja om från början igen en fjärde gång.

• Katey

Tack för all stöttning tjejer, det värmer ska ni veta!

Lillmyggan: Jag började med Progesteron vagitorier dagen efter ÄP. Tar tre gånger om dagen och ska ta dem fram till den officiella testdagen (6/5). Har fortsatt ta dem trots blödningen och minuset eftersom min klinik sagt att man ska fortsätta ta dem även om man börjar blöda. Det finns tydligen mirakelmänniskor som blöder fast de är gravida, även om jag är säker på att jag inte tillhör dem, tyvärr. Vad härligt att du inte fått någon riktig blödning! Du är säkert gravid! Har du inte tjuvtestat än? Jag håller tummarna...

Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn