Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkods tråden del 4

Tack. Hittade nu! =) Ändå hade jag tittat där innan. Är det alltid samma kod eller?

Ville Mor skrev 2009-05-05 14:57:30 följande:

• Hallontårta

Ja, det borde vara olika. Jag har gett bort min kod så jag vågar inte lägga ut den här ifall den bara fungerar en gång. Men kaninerna finns väl kvar fortfarande? Det är ju bara up&go-paketen med tigerblöjor som har koderna.

Ville Mor skrev 2009-05-05 15:14:24 följande:

Svårt att tro, borde ju vara olika i paketen. Iaf nu när samlarkaninerna försvinner tillfälligt. Hur ska de annars kunna hålla koll?
  • Hallontårta

Tigerkoderna registrerar du direkt på nätet, dessa behövs inte skickas in.

Men de vanliga blöjorna säljs väl?? Känner mig yr nu

Ville Mor skrev 2009-05-05 15:45:21 följande:

Om jag fattat det rätt så är det ju bara Tigerblöjor som finns i Up&Go paketen nu. De andra tillvekas inte över sommaren. För vår del som bara använder dessa blöjor så blir det inga kaniner på ett tag. Tror ni förresten att man kan spara Tigerkoderna på samma sätt som man kunnat med kaninerna? Har redan massor och det kommer en liten till snart så jag hade tänkt vänta med att skicka in allt.
  • Hallontårta

Aha! Nu hänger jag med. Hmm, maila och fråga dem? Det står ju 2009, så det borde gälla året ut kan man ju tycka. Ser inte att det står någon tidsgräns på Liberos hemsida heller.

Ville Mor skrev 2009-05-05 17:23:20 följande:

Vet att de inte behöver skickas men hur länge kan jag vänta med att registrera koderna? De vanliga blöjorna man knäpper finns kvar. Förra året fanns det inte Up&Go blöjor som inte var limeted edition iaf inte i vår matbutik.
  • Hallontårta

Men det gällde inte blöjorna. Det gäller babyvård-produkterna.

texel skrev 2009-05-06 08:22:00 följande:
    Tyckte att jag läste att man fick mer poäng fördom om man registrerade dom innan den 1/6. Typ 100 poäng istället för 50 kanske.
    Enklast är att läsa på libero.se "så samlar du poäng".
  • Hallontårta

Är det från en kupong??

Snorky skrev 2009-05-06 12:23:26 följande:
    Handla barnkläder för 300:- få 100:- i rabatt på Lindex Rabattkod: LC18001 Gäller tom 14/5 på ord. pris
  • Hallontårta

Kan man anv. det i butik också? Får väl kika på posten imorgon och se om det dyker upp något!

h80 skrev 2009-05-06 14:26:38 följande:
    från ett kort som kom i brevlådan
  • Hallontårta

Det står att den gäller på ordinarie priser. Ta bort ena plagget från t3b2 så fungerar den.

sarismaris skrev 2009-05-07 21:43:33 följande:
    Blev så för mej också när jag testade! Men jag genomförde inte köpet så jag vet om det dras efteråt, men alla andra rabatter syns ju direkt så det låter lite konstigt om det skulle va så..
  • Hallontårta

Hur länge räcker vykortet? Har mailat kundtjänst nu, hoppas jag kan få ett nytt. Vår ena katt spydde ner hela kortet :(

• Hallontårta

Ja på alla ställen han hade att välja på, valde han mitt LINDEXVYKORT!

Blindness skrev 2009-05-08 16:04:26 följande:
    Hahahha, ursäkta att jag skrattar men lät lite roligt, att den träffade just vykortet hihi
    Mailade kundtjänst och de ska faktiskt skicka ett nytt. Schysst! Snabbt svarat också.
  • Hallontårta

Jag fick tidigare ett vykort, ett som var för maj och ett för juni. Du har inte fått det?

Moder07 skrev 2009-05-08 16:43:57 följande:
    Nån som vet av någon rabatt för liberoblöjor, ni vet köp 2 f.p få 50kr rabatt?  Jag hade en lapp i börsen men den gick ut för 2 veckor sen:/ Behöver en idag
  • Hallontårta

Jag fick, sonen är 1 år och 4 mån.

h80 skrev 2009-05-09 07:18:46 följande:
    då borde du ha fått. Man får inte om barnet är över 1 år. Men min tjej är bara 7 månader och vi fick inte heller......
  • Hallontårta

Neeeejjjjj! Säg inte så!! Jag har redan handlat för mycket. Hade värsta utlägget för maken om Emil-tröjorna som bortförklaring till varför jag köpt dem ;>

Blindness skrev 2009-05-09 13:26:21 följande:
    Vi fick liberokuponger och vårad dotter fyller 2 om två veckor. Tänkte bara upplysa om att vykortet man fick från Lindex där man kan handla för 300 och få 100 kr rabatt funkar om man handlar 600 och då får man 200 kr rabatt
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4