Rabattkods tråden del 4
Tack. Hittade nu! =) Ändå hade jag tittat där innan. Är det alltid samma kod eller?
Ville Mor skrev 2009-05-05 14:57:30 följande:
Tack. Hittade nu! =) Ändå hade jag tittat där innan. Är det alltid samma kod eller?
Ville Mor skrev 2009-05-05 14:57:30 följande:
Ja, det borde vara olika. Jag har gett bort min kod så jag vågar inte lägga ut den här ifall den bara fungerar en gång. Men kaninerna finns väl kvar fortfarande? Det är ju bara up&go-paketen med tigerblöjor som har koderna.
Ville Mor skrev 2009-05-05 15:14:24 följande:
Tigerkoderna registrerar du direkt på nätet, dessa behövs inte skickas in.
Men de vanliga blöjorna säljs väl?? Känner mig yr nu
Ville Mor skrev 2009-05-05 15:45:21 följande:
Aha! Nu hänger jag med. Hmm, maila och fråga dem? Det står ju 2009, så det borde gälla året ut kan man ju tycka. Ser inte att det står någon tidsgräns på Liberos hemsida heller.
Ville Mor skrev 2009-05-05 17:23:20 följande:
Men det gällde inte blöjorna. Det gäller babyvård-produkterna.
Är det från en kupong??
Kan man anv. det i butik också? Får väl kika på posten imorgon och se om det dyker upp något!
Det står att den gäller på ordinarie priser. Ta bort ena plagget från t3b2 så fungerar den.
Hur länge räcker vykortet? Har mailat kundtjänst nu, hoppas jag kan få ett nytt. Vår ena katt spydde ner hela kortet :(
Ja på alla ställen han hade att välja på, valde han mitt LINDEXVYKORT!
Jag fick tidigare ett vykort, ett som var för maj och ett för juni. Du har inte fått det?
Den skickades ut i början/mitten av april har jag för mig.
Jag fick, sonen är 1 år och 4 mån.
Neeeejjjjj! Säg inte så!! Jag har redan handlat för mycket. Hade värsta utlägget för maken om Emil-tröjorna som bortförklaring till varför jag köpt dem ;>
Så fina kläder! Vill också ha en liten tös. Bra rabatt!