Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkods tråden del 4

Mailade dig.

Blindness skrev 2009-04-09 17:45:01 följande:
    856 och slutar på 1
  • Hallontårta

KappAhl brukar ha den :)

Tjej 83 skrev 2009-04-09 21:59:36 följande:

finns det kläder på Lindex eller Kappahl med Miffy (vita kaninen) på?
  • Hallontårta

Dom är ju helt hysteriska, fattar de inte att de tjänar på att ha den rabattkoden ute. Jag skulle inte lägga någon beställning hos dem utan rabattkod, jag handlar vanligtvis inte på H&M på nätet och om jag nu gör det är jag inte alls sugen på att betala frakt. De är så snåla med sina 10% också. Dåligt av dem att hålla på och bråka med sina kunder.

charmmiss skrev 2009-04-16 22:11:28 följande:
    ingen aning, det var vad de sa till mig iaf när de ringde upp mig på mobilen.
  • Hallontårta

Jag har använt den koden tidigare, men jag märkte nu att de tar bort exp.avg. även om man anv. den tidigare :)

• Hallontårta

Jag har haft dåligt med tid nu det senaste så stackars Blindness har fått lägga in och rätta till efter alla hela tiden. Lite tråkigt att folk inte kan läsa hur man ska göra innan, det står ju faktiskt i trådstarten och i inlägget. Det blev en jättebra lista nu, tack igen!

TereseA skrev 2009-04-29 18:55:47 följande:
    vilken tid det tar..förstår ni 2 som alltid läger in den är trött på det..
  • Hallontårta

Rensa gärna om du märker att någon kod inte fungerar (glöm inte att göra som det står med de långa länkarna.)

060810 skrev 2009-05-01 09:19:48 följande:
    Lindex kod för 50 kr rabatt vid köp över 200 kr funkar inte, så gäller även den med 25% på valfritt barnpagg som inte hade något känt utgångsdatum. Jag testade nu på morgonen när jag skulle beställa men de var inte giltiga längre. Tas de bort från listan eller hur funkar det? Tar någon även bort de som gått ut i datum? Finns ju några stycken.
  • Hallontårta

Jag har 370 poäng kvar, som jag inte kan utnyttja. Trist! De borde ha något småkrafs för mindre poäng, tycker jag.

första skrev 2009-05-05 10:01:06 följande:
    norskan78: Poängen är totalt. Även om du sedan hämtar ut produkter och minskar ditt poängsaldo så kan du inte öka igen. Har man nått maxtaket så är det stopp.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4