Rabattkods tråden del 4
Hmm haha det inlägget skulle egentligen till Lindex-tråden. Jag gillar inte det nya FL. ;>
Hmm haha det inlägget skulle egentligen till Lindex-tråden. Jag gillar inte det nya FL. ;>
Ja visst blir man glad?! Jag köpte tretorn-stövlar till lillfisen. 300:- blev 149:- !
Lady Tess skrev 2009-03-04 16:35:56 följande:
Är det någon här som har rabattkod till Linus & Lotta??
Nope har inte fått något från Lindex ännu, borde dock komma snart.
Någon som har streckkod från Libero-produkter att dela med sig av? :)
Stort tack!
Någon som får Lindex "3. T.o.m. 100228
2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg. Kod: P03001 " att fungera? Promo kod ej registrerad får jag bara.
Den fungerar ju inte? Vart har du hittat denna? Det var ute en felaktig kod tidigare som saknade en siffra, har för mig att det är denna.
Då jag skrev in denna fick jag upp att jag skrivit den tidigare också (har firefox) och det står promo kod ej registrerad. Fungerar den för dig?
De verkar ha fått fler saker nu, då jag tittade igår var en del saker slut men finns nu. Jag köpte stjärnkläder till gossen, hoppas de är fina! :)
Hon har fel! Den finns att skriva ut på coopmedmeras hemsida. Jag har använt den och det har inte varit några problem. Tycker det är dåligt att KappAhl inte är uppdaterade var de lägger ut sina kuponger.