Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkods tråden del 4

Hmm haha det inlägget skulle egentligen till Lindex-tråden. Jag gillar inte det nya FL. ;>

• Hallontårta

Ja visst blir man glad?! Jag köpte tretorn-stövlar till lillfisen. 300:- blev 149:- !

Lady Tess skrev 2009-03-04 16:35:56 följande:

TACK för denna tråden! Eller list tråden! Fick precis halva priset på en badräkt på ellos!! 559:- -50%=279,5  OCH fri frakt!!!
  • Hallontårta

Nope har inte fått något från Lindex ännu, borde dock komma snart.

Någon som har streckkod från Libero-produkter att dela med sig av? :)

• Hallontårta

Stort tack!

karmasus skrev 2009-03-18 13:19:54 följande:
    Nu är listan  uppdaterad! Nya Lindexkoder och Elloskoder!
  • Hallontårta

Någon som får Lindex "3. T.o.m. 100228
    2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg. Kod: P03001 " att fungera? Promo kod ej registrerad får jag bara.

• Hallontårta

Den fungerar ju inte? Vart har du hittat denna? Det var ute en felaktig kod tidigare som saknade en siffra, har för mig att det är denna.

TereseA skrev 2009-03-20 22:45:16 följande:
    50 kr rabbat på lindex.. kod:LC0912  såg en till sådan rabatt i listan men olik kod. kan någon lägga in den.. kod gäller ?
  • Hallontårta

Då jag skrev in denna fick jag upp att jag skrivit den tidigare också (har firefox) och det står promo kod ej registrerad. Fungerar den för dig?

TereseA skrev 2009-03-21 08:40:13 följande:
    fick en kupong från affären..
  • Hallontårta

De verkar ha fått fler saker nu, då jag tittade igår var en del saker slut men finns nu. Jag köpte stjärnkläder till gossen, hoppas de är fina! :)

rebmetpes skrev 2009-03-20 22:43:02 följande:
    tack för tipset om rean på kameleont! blev en kläning till tjejen
  • Hallontårta

Hon har fel! Den finns att skriva ut på coopmedmeras hemsida. Jag har använt den och det har inte varit några problem. Tycker det är dåligt att KappAhl inte är uppdaterade var de lägger ut sina kuponger.

themajan skrev 2009-03-22 10:47:58 följande:
    Skev ut en kupong från KappAhl från list tråden i går och åkte till affären för att handla. När jag kommer till kassan säger hon att den gäller inte för den är från datorn! Där stod jag som ett frågetecken. Orginalkupongen ska tydligen ha funnits i ett häfte som man fått på posten... Nu undrar jag om det är någon annan som använt den. Om inte var i från kommer den. Hon i kassan sa att den var inskannad på datorn. I så fall är det ful gjort av den skyldige.....
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4