Mitt livs lycka skrev 2009-04-15 08:08:20 följande:
Jodå, man får visst "poäng" när man drar sitt lindexkort (inte kreditkortet utan det "vanliga"). Jag trodde inte heller det först för det var det dem sa till mig i butiken när jag skaffade kortet. Men sen ringde jag lindex kundtjänst (kommer inte ihåg varför men det var angående någonting helt annat) men då kom vi in på det här med "bonus/poäng" och då sa hon att man absolut alltid ska dra sitt lindexkort för att ju mer du handlar desto oftare och större rabatter får du hemskickat etc. Och detta gäller alltså det "vanliga" kortet och inte bara kreditkortet som man även betalar med. Så sa hon på kundtjänst iaf.
Okej! Fast jag tror ändå inte att det är poäng, som ex H&M har.. Men det är nog säkert så att ju mer man använder kortet desto mer rabatter skickar de ut! Så har man ett så är de ju lika bra att använda det!
två stycken säger olika? vad gäller för frakten på hm?
Man betalar bara EN frakt!! Har hänt mej flera gånger att jag fått i olika paket för att allt inte funnits i lager, och jag har alltid bara betalat en fraktavg!
Jag har kombinerat en babyrabatt (50% på valfritt babyplagg) och en 20% rabatt på valfritt plagg en gång.. Men vet inte vilka andra som går att kombinera..
25% på hela din beställning och fri expeditionsavgift
Den koden funkar inte för mej.. Står att den inte är giltig för mej.. Har själv en kod som ger 25 % på hela beställningen, men vore ju fint att få fri exp.avg också!
funderar på babyrabatten och 10% på allt (den gäller väl bara idag tror jag)
Borde ju gå. Tror jag.. OM du är berättigad att få babyrabatten (om du ganska nyss fått barn alltså). Jag anväde en sån rabatt i somras (fick barn i april). Försökte även använda den nya babyrabatten härisist, men det funkade inte!
Undrar om ni får följande rabattkoder att fungerar på Lindex:? EE0914 K10450 båda ska ge 50:- rabatt vid order över 200:-
Testade just den första koden, men det stod att den inte va giltig, så den har säkert gått ur datum.. Den andra har jag redan använt, så för mej funkar den inte iaf..
Angående rabattkoden från Lindex - Handla för 300kr få 100kr i rabatt... jag klickade i en massa plagg i varukorgen på deras online-shop bland annat tag 3 betala för 2 plagg och kom upp i summan 407kr. Men efter jag skrivit in rabattkoden och var påväg att betala så "syns" inte rabatten?! Är det någon som har handlat och vet om rabatten dras EFTER man har bekräftat köpet?! Jag vill ju gärna veta att jag får rabatten. Någon?
Blev så för mej också när jag testade! Men jag genomförde inte köpet så jag vet om det dras efteråt, men alla andra rabatter syns ju direkt så det låter lite konstigt om det skulle va så..