Rabattkods tråden del 4
Nu!
Nu!
Blindness gör den snyggare. Du går in på länken och kopiera hela länken till listan. FL kapar den nämligen och då fungerar den inte om man bara kopierar listan. Jag brukar ta in listan i Word och fixa den där, så är det bara att kopiera in den här sedan.
Jättebra att du la in den, men Lindex-länken fungerar inte (de andra gör det!) Om du har möjlighet får du gärna ändra, har en kille som ropar...högt...på mig nu.
Ja och jag använde dessutom både den hemskickade och den som gick att skriva ut. Ser det som skilda erbjudanden
Lindex erbjudande gäller till idag. Det borde räcka att visa clubkortet, men vissa Lindex verkar vilja se sms:et.
Inboxa mig =)
Jag köpte tretorn-stövlar till lillgrabben för 50%-koden (om det är den ni pratar om). Men jag tror det står vilka märken som koden inte godkänner? Sedan ska väl summan överstiga 200:-, gjorde den det?
Love Isac skrev 2009-02-28 20:10:08 följande:
Håller med!
Love Isac skrev 2009-03-01 19:35:54 följande:
Nu har jag köpt fågeltröjan och leggins...så snyggt! Tuffa tröjor på baby-flick nu också! Så trååååkigt att det på pojkavdelningen är dödskallar som dominerar, jag tycker inte om det. De hade också fågel-t-shirts men det var dödskallar på dem.
Olika tröjor + tights finns på baby upp till stl 86 sedan fanns t-shirt, eller blus kanske det kallas, till flicka och något liknande i t-shirt till pojke.