Inlägg från: Mysaaan |Visa alla inlägg
  • Mysaaan

Rabattkods tråden del 4

Kan man inte använda 50% på ett babyplagg från H&M och 10% på resten av köpet av babyplagg??? Provade, men då stod det att varuvärdet är för lågt för 10%??!!...

• Mysaaan

Pinkie skrev 2009-02-22 21:00:06 följande:

Det finns väl nån min.gräns på 200 kr efter avdragen rabatt, men ni kanske hade mer än så i korgen?
    Ja jag hade för 500kr, men det kanske inte gå att kombinera två rabattkoder...?
  • Mysaaan
    summertime123 skrev 2009-03-15 12:12:46 följande:
    det drogs 10% automatiskt när jag beställde häromdan eftersom det är clubvecka så om du är clubmedlem borde det dras av hela ordern!
    Hur länge gäller det, vet du det?
  • Mysaaan

När man beställer från HM nu så får man ju 10% på allt, men kan man inte få 50% på ett babyplagg då samtidigt (koden 8333) när man inte har uttnyttjat den rabatten innan?

• Mysaaan

mamma 05 07 09 skrev 2009-03-16 16:07:20 följande:

hur länge gäller den med 50% på ett babyplagg?
    Tror det va juni eller nått, men borde man inte kunna få 50% på ett plagg trots 10% på resten av beställningen? Har ju inte använt den koden innan! Får väl maila HM och hoppas på ett svar...
  • Mysaaan

Om man har en beställning liggandes hos H&M som ska levereras i maj, kan man nu ta bort vissa av dom sakerna och istället lägga dit samma saker igen men med rabatten utan att man slipper ny frakt?? Har en klänning som jag iallafall ville ha lite rabatt på, resten spelar ingen större roll, för det är småsaker. Vad tror ni? Eller lägger dom på en ny frakt då?

• Mysaaan
    Constelacion skrev 2009-04-06 20:14:19 följande:
    Står inget om att den inte kan kombineras med andra rabatter eller erjbudanden så ja det borde den kunnas bra ta 3 betala för 2 och så 25% rabatt :P
    Jag fick inte använda 25% på t3b2 och rea På t3b2 står det att det inte kan kombineras med andra erbjudanden...men vad är rätt EGENTLIGEN?? För det står ju inget på kupongen...
  • Mysaaan
    Tezzan1981 skrev 2009-04-07 08:02:15 följande:
    om det står det på ta tre betala för två att det inte kan kombineras så är det ju givet att man inte kan använda kupongen då...
    Jo, men varför kan andra?
  • Mysaaan
    Hallontårta skrev 2009-04-07 08:06:32 följande:
    Om det är Lindex ni pratar om så kan rabattkupongerna användas på t3b2, då det enligt dem är ett stående erbjudande. Däremot kan man inte använda den på reakläder då detta är ett erbjudande i sig. KappAhl har annorlunda, där kan man inte anv. kupong på t3b2.
    Ok, men såg en skylt där t3b2 kläderna va om att det inte går att kombinera med andra erbjudande, men tycker det är så olika, vissa kan ju, men är det rätt egentligen att man får? Och att endel får använda det på rea..men egentligen förstår man ju att man inte borde få det, men just att det alltid är olika i olika butiken, men samma kedja..
  • Mysaaan
    Hallontårta skrev 2009-04-07 08:12:00 följande:
    Jag kanske har fel på rea...jag minns inte hur det är. Vet dock att jag anv. värdechecken på 50:- på reavaror. Men alla kuponger ska gå att använda på t3b2. De har själva sagt att man får kombinera dessa eftersom det är ett stående erbjudande..
    Hmm ok, får ta och fråga dom nästa gång ang. t3b2 och rabattkupong...
  • Mysaaan
    sarismaris skrev 2009-04-07 09:56:24 följande:
    Jag har då iaf använt den på t3b2 utan att bli ifrågasatt! Verkar va olika på olika butiker.. Konstigt..
    Ja, det är det som är konstigt, att det är olika från butik till butik...men men, får kolla upp det..
  • Mysaaan
    sofia23 skrev 2009-04-22 14:48:41 följande:
    vet nån om det går att använda 25% på ett helt köp hos lindex online längre?
    nope den gick ut 20:e missade den också tyvärr..
  • Mysaaan
    sofia23 skrev 2009-04-22 14:54:39 följande:
    de hade tydligen förlängt datumet eftersom så många fått den så sent...jag handlade med 25% på ett köp i butik idag...
    va? åå det hade ju inte varit fel, jag trodde den varade till 30:e, men sen såg jag att det va 20:e så jag missade den.. så det va den kupongen du använde? Koden på den fungerar iallafall inte på nätet...
  • Mysaaan
    sofia23 skrev 2009-04-22 15:02:21 följande:
    oki men kupongen i affären ska funka ialla fall
    Ok, får väl prova, skulle ner en sväng igår, men sen blev det inte, blir kanske en nu i em, får se om kupongen funkar då, vore ju bra vem va det som sa det förresten att den varade längre? Och hur länge? Om dom inte vet i affären, men det borde dom ju om det är förlängt..
  • Mysaaan
    sofia23 skrev 2009-04-22 15:14:13 följande:
    dom sa det i affären..men vet inte hur länge..man i dag ialla fall......
    Ok, får la gå ner en sväng och se
  • Mysaaan
    sofia23 skrev 2009-04-22 15:14:13 följande:
    dom sa det i affären..men vet inte hur länge..man i dag ialla fall......
    Mailade till Lindex och fick nu svaret:

"Om man fick sin faktura sent så är den förlängd tom 23/4."

Vad menar dom med faktura??
  • Mysaaan
    TereseA skrev 2009-04-22 15:35:40 följande:
    faktura är väl en räkning som du ska betala slutet av månaden..senast det datum som står på...el?
    Ja, men jag har inte fått någon faktura..
  • Mysaaan

Alltså jag mailade Lindex ang. kupongen 25% på allt som gick ut 20:e och frågade om den gällde längre då jag hörde det av någon och det va då jag fick detta svaret tillbaka. "Om man fick sin faktura sent så är den förlängd tom 23/4." Och jag har inte fått någon faktura utan jag fick kuponger på min mail..? Någon som fattar vad dom menar?

• Mysaaan
    TereseA skrev 2009-04-22 15:54:12 följande:
    ok..kanske dem skickat till fel person..går inte ihop alls?
    Näe verkligen inte...eller om dom menar dom som fick kupongerna per post och fakturan tillsammans det är dom som det gäller till 23:e inte vi som fått på mailen? Eller? Hmm..måste maila dom igen.
  • Mysaaan

Undrar om ni får följande rabattkoder att fungerar på Lindex:?

EE0914
    K10450

båda ska ge 50:- rabatt vid order över 200:-

Svar på tråden Rabattkods tråden del 4