Rabattkods tråden del 4
Kan man inte använda 50% på ett babyplagg från H&M och 10% på resten av köpet av babyplagg??? Provade, men då stod det att varuvärdet är för lågt för 10%??!!...
Kan man inte använda 50% på ett babyplagg från H&M och 10% på resten av köpet av babyplagg??? Provade, men då stod det att varuvärdet är för lågt för 10%??!!...
Pinkie skrev 2009-02-22 21:00:06 följande:
När man beställer från HM nu så får man ju 10% på allt, men kan man inte få 50% på ett babyplagg då samtidigt (koden 8333) när man inte har uttnyttjat den rabatten innan?
mamma 05 07 09 skrev 2009-03-16 16:07:20 följande:
Om man har en beställning liggandes hos H&M som ska levereras i maj, kan man nu ta bort vissa av dom sakerna och istället lägga dit samma saker igen men med rabatten utan att man slipper ny frakt?? Har en klänning som jag iallafall ville ha lite rabatt på, resten spelar ingen större roll, för det är småsaker. Vad tror ni? Eller lägger dom på en ny frakt då?
Alltså jag mailade Lindex ang. kupongen 25% på allt som gick ut 20:e och frågade om den gällde längre då jag hörde det av någon och det va då jag fick detta svaret tillbaka. "Om man fick sin faktura sent så är den förlängd tom 23/4." Och jag har inte fått någon faktura utan jag fick kuponger på min mail..? Någon som fattar vad dom menar?
Undrar om ni får följande rabattkoder att fungerar på Lindex:?
EE0914
K10450
båda ska ge 50:- rabatt vid order över 200:-