Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Rabattkods tråden del 4

Flerbarnstokan skrev 2009-03-24 12:49:56 följande:
    Det finns ju ganaska många koder till Ellos nu, ex 50%. Brukar de alltid ha mycket sådant på Ellos eller skall man stresshandla? Jag menar kan jag vänta till sommaren och det kommer någon kod då också eller måste jag chansa nu på storlek och göra en beställning innan rabattiden går ut?
    de skickar ut titt som tätt, jag får jämt till mailen.
  • charmmiss
    sarismaris skrev 2009-04-02 22:19:31 följande:
    Hur funkar det egentligen med babyrabatten på H&M?? Den som ger 50% på ett babyplagg.. Har lagt varor för ca 1000 kr i varukorgen, varav en är en jacka på baby, resten kläder till mej själv. Men så står det i kassan att varuvärdet är för lågt!? Jackan är ju det dyraste som finns på baby... Eller måste man handla babykläder för över en viss summa för att få rabatten på ETT plagg?? Hmm.. Skrev även i den andra koden som ger 20 % på hela ordern, och den funkade. Borde ju gå att använda båda, vet att jag gjorde det sist det va en sån babyrabatt!Nån som vet vad som kan va fel??
    det går inte att kombinera HMs rabatter
    du kan ringa in så kan de hjälpa dig med att sätta in rabatten på baby, genom att ta bort 20% på just det plagget.
    Men om du inte e berättigad till rabatten, dvs om du inte fått bebis inom närmaste tiden så kommer de förmodligen inte hjälpa dig.
  • charmmiss
    sarismaris skrev 2009-04-02 22:59:41 följande:
    Ok.. Njaää, det va ju snart 1 år sen jag fick bebis.. Då kunde jag kombinera "min" babyrabatt med en annan rabatt iaf minns jag.. Men det kan ju ha varit en rabatt på bara ett plagg och då blir det säkert skillnad. Jaja, strunt samma! Tänkte mest att om jag ändå ska beställa så kan jag ju passa på att utnyttja den rabatten också!
    ok, då har du redan utnyttjat den en gång, för det kan de se.
    När jag ringde in och ville kombinera så sa hon att jag redan utnyttjat en gång och det hade jag ju men det var över ett år sen. jag förklara att jag fått barn igen och att de skickat ut rabattkoden på posten till mig igen. Vilket stämmer
  • charmmiss
    första skrev 2009-04-07 08:06:20 följande:
    Hej,Vill bara påminna om att koden på Ellos: 191401, gäller även märkeskläder och hushållsprylar. Brukar ju inte göra det.
    är det 50%
  • charmmiss
    första skrev 2009-04-07 08:52:06 följande:
    20%
    stod att koden inte var giltig för mig.
  • charmmiss
    första skrev 2009-04-07 09:00:48 följande:
    Konstigt. Fick det som ett födeseldagsbrev. Kollar de av när folk fyller år när man handlar tro?
    tydligen
  • charmmiss
    MejaKiZnic skrev 2009-04-16 12:36:18 följande:
    Men dom kan inte göra mer än så?Så man inte får hem en extra räkning
    de kan även spärra dig som webbkund där.
  • charmmiss
    Hejpådig skrev 2009-04-16 18:48:05 följande:
    fast de varnar säkert en gång först!
    ingen aning, det var vad de sa till mig iaf när de ringde upp mig på mobilen.
  • charmmiss
    Tezzan1981 skrev 2009-04-21 15:38:40 följande:
    två stycken säger olika? vad gäller för frakten på hm?
    du betalar bara en frakt.
  • charmmiss

mamma 05 07 09 skrev 2009-04-21 20:41:07 följande:

hihi inte för att vara dum men jag är ganska säker på att du yrar, jag har delat upp det hur många gånger som hellst o även gått in o ändrat, lagt till o tagit bort osv och har aldrig betalt mer än en frakt.. så länge det finns en vara kvar som inte är skickad kan man lägga till på beställningen utan att betala frakt :)
    samma här. brukar ofta dela upp. Och sen brukar jag lägga till varor på kvarstående ordern allteftersom. Jag har då aldrig fått betala mer än en frakt.
    hejpådig du yrar faktiskt
  • charmmiss
    Lindis41 skrev 2009-04-26 08:09:07 följande:
    ngn som har rabatt på hm el mamalisius?
    25% på envara rabattkod 8382 på hm sista dagen idag
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4