Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

Rabattkods tråden del 4

innan kunde man kombinera alla lindex rabatter vid ett köp, har försökt nu men det fungerar ej, har de spärrat så man bara kan använda en vid ett köp?

• Hejpådig

Ville Mor skrev 2009-04-07 20:47:34 följande:

Vad jag har fattat det som så kan du inte använda de rabatter du redan utnyttjat en gång igen. Kanske kan vara problemet?
    väldigt länge sedan jag handlade där men det kanske stämmer, ska försöka igen!
  • Hejpådig
    Mitt livs lycka skrev 2009-04-15 10:02:52 följande:
    Någon som vet om H&M någonsin har fraktfritt vid beställning över nätet?
    nej det har jag aldrig varit med om
  • Hejpådig
    MejaKiZnic skrev 2009-04-16 12:31:22 följande:
    HejsanSåg att man på h&m kunde använda sig av en kompensationsrabatt, funkar det ?
    ja det gör det men det är allmänt känt att hm plockar bort den på folk som inte är berättigade den, men chansa!
  • Hejpådig
    MejaKiZnic skrev 2009-04-16 12:36:18 följande:
    Men dom kan inte göra mer än så?Så man inte får hem en extra räkning
    tror inte det nej, men har hört att man kan få en erinran, precis som det står i rabattlista. det är ju inte dirket olagligt, jag har gjort det flera ggr o "klarat" mig =)
  • Hejpådig
    charmmiss skrev 2009-04-16 13:39:03 följande:
    de kan även spärra dig som webbkund där.
    fast de varnar säkert en gång först!
  • Hejpådig

idag har man handlat vår o sommarkläder på lindex för 249:-, ord pris 850:-!!! skitbilligt här var de ta två rea betala för 1 o sedan 25% på det =)

• Hejpådig
    Tezzan1981 skrev 2009-04-21 09:20:55 följande:
    tycker aldrig hm har något hemma, beställer man 4 saker så får man de på 4 olika tidpunkter. vet någon här om man får betala frakt för alla gånger?
    ja det får du om du inte väljer alla varor i samma paket....
  • Hejpådig
    charmmiss skrev 2009-04-21 19:08:53 följande:
    du betalar bara en frakt.
    om man väljer att dela upp sin order så betalar man frakt flera gånger, kan ju välja att dela upp allt eftersom varorna kommer in. kolla på sidan det står där klart o tydligt.
  • Hejpådig
    Hejpådig skrev 2009-04-21 20:09:54 följande:
    om man väljer att dela upp sin order så betalar man frakt flera gånger, kan ju välja att dela upp allt eftersom varorna kommer in. kolla på sidan det står där klart o tydligt.
    nu hittar jag det inte själv så bry er inte, helt säker på att det stod, välj ett paket så slipper du flera fraktavgifter men jag yrar säkert.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4