Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Rabattkods tråden del 4

Hejsan

Såg att man på h&m kunde använda sig av en kompensationsrabatt, funkar det ?

• MejaKiZnic
    Hejpådig skrev 2009-04-16 12:33:02 följande:
    ja det gör det men det är allmänt känt att hm plockar bort den på folk som inte är berättigade den, men chansa!
    Men dom kan inte göra mer än så?
    Så man inte får hem en extra räkning
  • MejaKiZnic
    Hejpådig skrev 2009-04-16 12:42:36 följande:
    tror inte det nej, men har hört att man kan få en erinran, precis som det står i rabattlista. det är ju inte dirket olagligt, jag har gjort det flera ggr o "klarat" mig =)
    Då chansar jag tack så mycket
  • MejaKiZnic
    charmmiss skrev 2009-04-16 13:39:03 följande:
    de kan även spärra dig som webbkund där.
    Jaha ojdå, det var ju mindre bra.....
  • MejaKiZnic
    medow skrev 2009-04-16 22:47:27 följande:
    Ooo tack då får jag göra så ... Men när får man koden ???? har hittat en sak jag bara måste ha ..
    Jag fick sms till ett nr och så vips så fick jag ett sms som gav mig 25% på valfri vara
  • MejaKiZnic

puh fantast skrev 2009-04-17 15:00:56 följande:

Har Kappahl halva reapriset nu? Hur länge har de haft det? Har ni fått sms om det?
    Inget sms, har nog haft det ett tag nu fynda lite underkläder för 20:- till 50:- stycket. Mkt billigt
  • MejaKiZnic
    Hallontårta skrev 2009-04-17 07:54:53 följande:
    Dom är ju helt hysteriska, fattar de inte att de tjänar på att ha den rabattkoden ute. Jag skulle inte lägga någon beställning hos dem utan rabattkod, jag handlar vanligtvis inte på H&M på nätet och om jag nu gör det är jag inte alls sugen på att betala frakt. De är så snåla med sina 10% också. Dåligt av dem att hålla på och bråka med sina kunder.
    Tycker H&M är jätte snåla, har haft 25 % på valfri vara innan men oftast tar frakten ut det.
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4