Inlägg från: första |Visa alla inlägg
  • första

Rabattkods tråden del 4

Hinner inte uppdatera listan, skall på möte. Men här kommer ett erbjudande från Extra Film:

Testa våra frostade glas med dina egna bilder på! Just nu kan du beställa 2 frostade glas och bara betala för ett. Passa också på att beställa bilder på riktigt fotopapper. Just nu endast 59 öre/st. (ord. pris 98 öre/st.).

Erbjudandet gäller vid köp av 2 frostade glas av samma sort och bilder på riktigt fotopapper i storleken 10 x 13/15 cm, t.o.m. 22/3 2009.

Ange erbjudandekod glas09 i Varukorgen
    www.extrafilm.se så avgår din rabatt.

• första

Hej,
    Vill bara påminna om att koden på Ellos: 191401, gäller även märkeskläder och hushållsprylar. Brukar ju inte göra det.

• första

Konstigt. Fick det som ett födeseldagsbrev. Kollar de av när folk fyller år när man handlar tro?

• första

20% på Vincent shoe store under påskhelgen. ENDAST internet-butiken.
    vincentshoestore.jetshop.se/

35% på extrafilms digitala sortiment tom 19 april. Kod: april09.

Uppdaterar inte i listan då jag har en lånedator och kan inte sitta och fixa med listan.

• första

h80:
    De skulle ta bort den idag stod det på mailet jag fick. De har nog bara inte hunnit på morgonen ännu.

• första

Hoppas någon skall komma med kod för gratisframkallning på Extra Film...
    Det var ett tag sedan.

• första

35% på hela Extra Films digitala sortiment tom 26/4
    Kod: april091

• första

J71:
    Funkar för mig. Försök igen.

• första

Tom 30/6 Ellos
    150 kr rabatt - handla för minst 400 kr 190806
    300 kr rabatt - handla för minst 900 kr 190817
    450 kr rabatt - handla för minst 1350 kr 190818
    En check per gång. Ej fynd, catalog mail outlet, elektronik, resor & blommor.

• första

25% på canvastavla tom 10 maj på extrafilm
    rabattkod canvas3.

• första

norskan78:
    Poängen är totalt. Även om du sedan hämtar ut produkter och minskar ditt poängsaldo så kan du inte öka igen. Har man nått maxtaket så är det stopp.

• första

Har för mig att det var en tidsbegränsning på att registerar dem, men det borde stå på hemsidan.

Svar på tråden Rabattkods tråden del 4