Rabattkods tråden del 4
Varför funkar inte 50 kr vid köp för 200 kr tillsammans med 30 % på valfri vara i Lindex onlineshop?
Varför funkar inte 50 kr vid köp för 200 kr tillsammans med 30 % på valfri vara i Lindex onlineshop?
Svara åt mig själv - förmodligen för att jag använt den förut!! Fick dock 30 % på två plagg!! Utnyttjade desstuom 30 % på ett babyplagg och gjorde en beställning i min mammas namn och fick då 30 % på två plagg och 50 kr rabatt!! Summa summarum: 2 FIX-jackor, 2 FIX-byxor och en babyjeansjacka för 1100 kr!! Behöver jag säga att jag gillar rabatter??
Det var den här jag tänkte på...
www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=1357441&prodid=2655791&parentid=111365&promolevel=true&color=2655366&NewView=true
Men visst är FIXen snyggare!
Nån som har några knep på hur man håller småttisar som inte kan gå torra i sandlådan?? Har hittat överdragsbyxor med påsydd fot på nätet, men tyckte att 350 kr var väl saftigt... Funderar på att ta brorsans begagnade överdragsbyxor och sy ihop dom nertill... Nån som har en bra lösning??
Och JA - jag sitter här för att slippa städa!!
Hmmm... håller dessutom till i fel tråd... *helyr*
Går det att kombinera koderna från ellos?? Ex. om man utnyttjar 50 % på valfri vara - kan man då få fri frakt eller rabatt på annan vara??
Nån som vet hur den här är i stl. Små, stora?
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=203046
Hallontårta - tror du var lite överambitiös nu och tog bort lite mkt Ellos-koder...Den med 50 % på valfri vara funkade... väl?
Det finns väl nån min.gräns på 200 kr efter avdragen rabatt, men ni kanske hade mer än så i korgen?
Jag har problem att skriva ut flera av rabattkupongerna! Dom är ju i xps-format och min dator kan inte öppna dom... Nån som är data-kunnig som kan guida mig?
Nää... Ta ex. rabattkupongen med 25 % på ett helt köp som man fick på mailen när man reg. sig på Lindex... Den kan inte jag skriva ut!
30 % på KappAhl funkar... men inte den med 25 % på valfri vara som ligger i rabattkodstråden. Alltså - funkar gör dom säkert, men jag klarar inte att skriva ut dom...
Äsch, det verkar vara kombinationen Mozilla och formatet som inte funkar. Provade i Explorer ist och nu funkar det... Jag kan inte FLa i Mozilla heller... Jag gör allt annat i Mozilla, men FLar i Explorer... och skriver ut rabattkuponger...!!