Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Rabattkods tråden del 4

hihi jag har oxå hittat hit, med viss paniiiik när jag såg att favvotråden var stängd! (gamla alltså).

Jag som skulle in o fråga efter rabattkupong på Pampers, fick bara i pappersform..tror ni man vågar scanna in den och lägga ut för utskrift?? Om jag lyckas förstå mig på scannern allstå...

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma

ska tillägga att jag menar ifall man kan gå med en utskrigt till affären eller om de då undrar vart den kommit ifrån...är det samma streckkoder på allas utskick måntro?

• AochJsMamma
    kubiken skrev 2009-02-20 23:09:13 följande:
    nån som vet ifall rabattchecken funkar på outleten samt på tag 3 bet för 2 varor?
    tror det gör det (på t3 b2 alltså). De sa iallfall det till mig en gång, eller tom tipsade om det, eftersom deras t3 b2 är permanenta så att säga. I det fallet sskulle jag köpa trosor och de sa att då kan du ju ta ta tre såna trosor o en rabattkupong, och det bör ju inte vara nån skillnad tycker man. Sen vet jag ju iofs inte om hon gjorde fel...testa! kan inte få annat än ett nej.
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-02-20 18:56:15 följande:
    någon som har beställt kort från fuji direkt?
    varit super nöjd varje gång!!!! Beställer bara därifrån nuförtiden, var så missnöjd på Extrafilms kvalité att jag bytt till Fuji o de är TOPPEN!
  • AochJsMamma
    Svar på #224
    Man får inte lämna tillbaks trosor om de inte är plomberade, dvs om du sagt i kassan att du vill ha dem plomberade så att de kan sätta ihop dem  med en plst mojs. LIkadant med bikinitrosor.
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-03-31 20:36:42 följande:
    Men! Det har jag aldrig fått nu då jag handlat.
    Säger detsamma!!! Ibland blir jag såååå störd på Lindex, jag har handlat där flera ggr de senaste dagarna...inte en check så långt ögat når!!
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2009-04-09 07:47:00 följande:
    Har någon av er fått rabattkod till gratis fotobok hos fujidirekt??
    har inte jag fått.... Brukar få deras erbjudanden, konstigt! Nån som kan länka så man kan beställa!? Pls...
  • AochJsMamma
    grönhult skrev 2009-04-09 15:29:36 följande:
    någon som har rabattkod till fuji? gratis fotobok?
    vill oxå veta!
  • AochJsMamma

Funkar inte 25% på ett helt köp på Lindex längre?? Den jag fick i malen har gått ut, och denb som ligger i rabattlistan kan jag inte öppna, står bara unknown newsletter hela tiden..

• AochJsMamma
    maggan75 skrev 2009-04-20 22:07:03 följande:
    Det finns en som ligger i listan som går ut idag
    Tack! Tänkte dock på den man fick om man registrerade sin mailadress...den som gällde i 14 dgr från det att man fick den. Hade för mig att det fanns en som började "ticka" när man öppnade den, men kanske minns fel...jaja, sånt är det.

En 25% på hela köpet på Kappahl hade inte varit fel annars, hittade massa där idag för en gångs skull
Svar på tråden Rabattkods tråden del 4