Idag blev vi ställda i kö.....
...för äd!! Var inne på RMC i Linköping idag och blev alltså ställda i kö från och med idag för äd. Det var lite nervöst när vi åkte in för vad de skulle fråga och när hon började prata så blev jag helt tom, hon sa att hon läst i min jounal att de har haft funderingar på om jag ev har ms men alla prover som borde tyda på att det är det säger att det inte är det, så hon ville veta om jag har fått den diagnosen, svaret är NEJ!!!! jag mår hur bra som helst, det är bara den där andra läkaren som inte vill lyssna på vad jag säger...som tur är så visste läkaren idag vem hon är och att hon tydligen alltid vill ställa den diagnosen på sina patienter. Tänk om det hade gjort att vi inte fick använda oss av äd, då hade jag blivit galen. (ursäkta svamlet men är lite frustrerad över att det kunde ställt till det ännu mera för att hon inte vill lyssna på vad jag säger)
Jag fick också veta att trotts att mitt AMH prov var sååå dåligt så finns alltid chansen att jag kan bli spontant gravid även om den inte är jätte stor så finns den, hon hade haft två fall ganska nyligen som hade haft ännu sämre resultat men som nu blivit gravida.
Hur som helst så har vi nu kommit ett steg närmare våran chans att bli föräldrar idag!! Hoppas nu att ingenting ska påverka detta negativt utan att vi snart kan få bli föräldrar.