Hur fort blir man beroende av stilnoct
Det tvivlar jag på.
Jag åt mina varje dag i flera veckor innan jag insåg att jag inte kunde sluta.
4 st är ju ingenting.
Det tvivlar jag på.
Jag åt mina varje dag i flera veckor innan jag insåg att jag inte kunde sluta.
4 st är ju ingenting.
Usch.. Imovane är kassa. Jag tog dom ett par ggr och fick myrkrypningar så jag ville hugga av mig armar & ben, samt konstig smak i munnen.. Aldrig mer. Dom är ungefär som Propavan.
SSK... Jag fick både stilnoct & propavan för att kombinera dom.
Och jo, man kan bli beroende ganska snabbt. Efter ca 1 månd var jag fast i dom. Kunde inte sova utan dom.
Och Zoldipem är ju bara en billigare variant av Stilnoct.. Verkar likadant och samma biverkningar tycker jag.
Jag fick väldigt mycket minnesförluster av min insomningstabletter, om jag tog piller på kvällen så var dagen efter bara en enda dimma.
Fast man ska ju lägga sig på en gång med dom.. Ja det verkar vara väldigt olika.. Många jag känner blir som jag när dom tar dom..Men jag vet inte, det kanske beror på att jag ätit så många andra olika mediciner samtidigt.
Sen kan det vara nåt jag inte tål riktigt.
Har testat de mesta. Jag är konstant trött men det gör inget. Jag börjar bli van. Det jobbiga är väl att jag har konstant huvudvärk.
Jag kan ju somna nu, men det tar nån timme, sen vaknar jag en gång i timmen ungefär. Sover väldigt oroligt med mycket mardrömmar och så..
Det kanske går över av sig självt nån gång..