Inlägg från: Jag är den bästa mamman dom har |Visa alla inlägg
  • Jag är den bästa mamman dom har

Hur fort blir man beroende av stilnoct

Jag har använt stilnoc och stilnox som är samma sak och båda dessa är en sömtablett och inte en insomningstablett både enligt min läkare och fass

mamma till tre 0212, 0408, 0701 wilfli.blogg.se
    Verkligen skrev 2009-02-01 13:26:39 följande:
    Ja jag vet inte. Jag har haft 3 olika läkare och samtliga har kallat det för insomningstablett. Hursom, stilnoct är värdelösa för man sover inget på dom. Jag vaknar hela tiden och går upp och grejar med en massa konstigheter..Bryter revben och sånt..Så jag skulle inte rekommendera att man börjar med dom.
    Kan hålla med dej fast jag såg troll och satt och pratade med dom tills den slutade värka typ tog två timmar eller nått

och åt en massa som jag faktiskt inte kom ihåg bara gubben min som påpekade att matlusten vart det inge fel på när jag tog dom i allafall

Verkligen skrev 2009-02-01 13:36:51 följande:
    Haha..Samma här. Hände mycket konstigheter ibland. Hallisar och så..Sen så när jag sovit nån timme och vaknade så proppade jag i mig fler och fler. Utan att minnas det dan efter...Skitskumma.
    Samma här, en natt gjorde jag av med 10 st ringde då läkaren som sa att jag troligen inte tålde vissa substanser i den hmm beroende vart jag av dom var galen när han inte skrev ut nya utan jag fick i stället en insomningstablett imovan tror jag den hette

men trollen va roliga och trevliga haha fast min gubbe trode jag blivit tokig asg

Verkligen skrev 2009-02-01 13:49:10 följande:
    Usch.. Imovane är kassa. Jag tog dom ett par ggr och fick myrkrypningar så jag ville hugga av mig armar & ben, samt konstig smak i munnen.. Aldrig mer. Dom är ungefär som Propavan.
    konstig smak i munnen kan jag hålla med om myrkrypningarna har jag missat fast hallisar kan man få av dom med om man är envis och inte vill sova påengång utan ligger med ögonen öppna
    Anonym skrev 2009-02-01 13:50:13 följande:
    Det jag undrar över om jag ska våga ta dom, eller om jag ska skita i det helt och hållet. Jag har otroligt svårt att somna in, ligger och vrider och vänder mig i timmar. Kan jag våga ta en eller blir jag fast direkt?
    Du vågar ta en eller alla fyra fast inte samtidigt, tänk på att lägga dej inom 10 minuter och blunda annars är risken för hallisar stor
    Verkligen skrev 2009-02-01 13:50:59 följande:
    Haha..Skönt att dom var trevliga.. Jag minns en gång när jag var helt övertygade att det stod ett spöke i ena hörnet i mitt sovrum och glodde på mig..Jag ringde min kompis som vet hur det är när man tagit stilnoct och viskade att det står ett spöka här i hörnet, kan man sova ändå? Haha.. Helt sjukt. Kompisen plockade bort sitt könsår med pincett under stilnoctpåverkan. Hahaha..
    Asg ja mycket lustigt kan hända med dom skulle göra vad som helst för att få tag på några bara för känslan hehe sjukt eller hur

Nä nu ska jag till sjukan är inlaggd där för blodbrist och måste tillbaka i dag efter en helgs pernmis, kanske man ska be om lite stillisar hehe

ha det gott i tråden

Verkligen skrev 2009-02-01 13:54:58 följande:
    haha.. Får du inte såna utskriva? Min läkare är så dum och skriver ut 100 st åt gången. Fast jag sa till henne att jag bara blir beroende..Har dock inte tagit stilnoct på nästan 1 år nu.
    inte längre dom har skrivit varning i min sjornal så ingen skriver ut dom åt mej ela som dom är har inte ätit dom på 3 år nu
Svar på tråden Hur fort blir man beroende av stilnoct