Varför är så många tjejer ihop med idioter??
Jag forstar varfor tjejer som redan ar i "toxic" forhallanden stannar. Det ar val ratt sa logiskt egentligen; deras forhallande ar som en drog pa nagot satt. Nar det ar bra, sa ar man pa topp, men nar det inte ar sa sa ar det jattejobbigt. Dock sitter man och tanker pa nar det var bra och vill ha tillbaka den tiden, (i kombonation med allt det dar andra ni redan har diskuterat i traden!!).
Vad jag inte kan forsta ar de tjejer som vet med sig att de ar i ett forhallande som KAN spara ur, och inte gor nagot at saken.
Det finns ju massor med tradar fran, (de ar val de som puss sa eloquently kallade for vap), dar tjejerna inte mar bra och anda stannar. De kanske inte blir kallade for subbor, eller blir slagna, men de far ju inte ut vad de vill ha av forhallandet, (en kille som ar hemma pa kvallarna, en kille som stadar ibland etc. etc.), och jag kan inte forsta varfor man stannar i ett sant forhallande??? What's the point liksom????
Jag tror att de har lite av densamma dynamik som kvinnor som ar mer uppenbart misshandlade, de har bara inte gatt sa langt annu. Sa vap skulle jag inte kalla dem, men osakra, och ensamma kanske????