• mjukisvicki

Varför är så många tjejer ihop med idioter??

men varför är alla så rädda att vara ensamna?????? jag vet att jag skulle inte stanna i ett sådant förhållande för jag har inget emot att vara ensam. jag har lite svårt att förstå hur man kan låta sig bli nedtrampad av en kille..

kan någon förklara för mig .. hur kan man älska någon som trampar på en?? och ev slår en.. jag tänker nu inte bara på fysik misshandel utan oxå pshykisk.. vad är det som gör att tjejer stannar????? jag kan inte förstå det

• mjukisvicki

ingen som vill försöka svara på det?

• mjukisvicki

men hallå.. vad kommer detta behov att fixa alla???? ?man kan inte rädda alla och vissa kanske inte ens vill bli räddade.. och jag förstår ändå inte hur man kan älska någon som är elak mot en

• mjukisvicki

oj snälla .. min pappa har jag aldrig haft bra kontakt med.. jaf vet att jag inte tänker på samma sätt som alla andra. för jag har jätte svårt att fästa mig vid någon säger inte älska för det har jag aldrig gjort.
    därför är nyfiken på hur tjejer tänker.

• mjukisvicki

men även om jag skulle bli kär och älska någon så måste man ju för sjutton ha lite självkänsla att man inte stannar kvar i ett förhållande som inte är bra

• mjukisvicki

ok men även om man mår dåligt.. jag kan med få sådana perioder. man måste väl ha någon röst inom sig som säger till att allt inte står rätt till?

• mjukisvicki

ja det har jag!! men jag tar mig alltid upp ur det..jag låter inte mig själv gå ner mig hur mycke som helst även om jag har varit på god väg många gånger.

• mjukisvicki

oj där lät det som att jag var bättre än alla andra. men jag är uppväxt med en psykiskt sjuk mamma ( på många sätt) och jag tror det har stärkt mig.. att jag vill inte bli som henne

• mjukisvicki

jag menade inte som att jag skulle vara bättre än någon annan!!

Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??