• Krodan

Varför är så många tjejer ihop med idioter??

Få se: Jag var tillsammans med en idiot för att min barndom sög. Har man aldrig blivit visad kärlek, så vet man inte vad kärlek är och då går man till det som känns bekant och som man är trygg med. Men jag måste hävda att jag tycker frågorna var lite klumpiga.

• Krodan

Hur ser man skillnad på kvinnor som blir förtryckta och våp?

• Krodan

Me då är ju de som är våp inte tillsammans med idioter, då är det ju deras killar som är det?

Ett våp blir ju inte illabehandlat, utan behandlar illa själv.

• Krodan

Ahhh, då förstår jag med (ammningshormoner och lite sömn gör en korkad)

Men det är synd om tejerna ändå, de kanske tror att såna saker är normala. De kanske tror att det händer i alla relationer, speciellt när Beckhams och Svennis historierna visar att man ska vara en förståend fru.

• Krodan

Danbala: Visst det kanske är korkat av folk att göra så, men jag tror att det fins en anledning, ett hopp hos dem at det ska funka, eller så kanske de lever under hot. Säg att de har barn ihop och han säger att han separerar om hon inte gör sina grejjer, eller att han ska begära att barnet ska växa upp hos honom vid en separation. Hur mycket har hon att sätta emot då. Om hon är med barnet är hon iallafall lycklig.

• Krodan

Hon kanske vill få honom att fatta, för ho vill ha den där kärleken som fanns tidigare i relationen. Hon vill få hoom att minnas...

• Krodan

Puss: Man skulle oxå kunna säga "att det är uppenbart att det fins tjejr som skulle behöva hjälp"

Man ska nog vara tacksam om man har lyckas behålla styrkan att klara av att gå.

• Krodan

För att alla vet inte hur dte ska vara. Alla vet faktiskt inte att det är fel, endel tror att det är normalt!

• Krodan

Puss: JA man kan ju inte säga att du stärker dreas självförtroende. Och kan man ite hjälpa kanske man inte ska trycka ner iallafall?

Men jag fattar vad ni menar, men endle tror jag bara har gjort det till en sport att gnälla så mycket som möjligt om sin kille. Det är som det enda de har att prata om. Men dte är ju inte dem det är synd om, utan om dem som blir förtryckta.

• Krodan

Måste trådarna alltid spåra ur?

Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??