• hobnob

Varför är så många tjejer ihop med idioter??

Fru Sjöström: Jag har inga svar, utan vill bara instämma i dina frågor.
    Ofta sitter jag bara och gapar när jag läser alla tragiska trådar med tjejer som kastar bort sitt liv på killar som beter sig som svin.
    Varför gör de så mot sig själva? Har de så låg självkänsla att de inte anser sig värda bättre? Tror de att "det är så det ska vara", och att alla andra har det likadant??

• hobnob

Panda: Jo, när det handlar om psykisk misshandel och kvinnan är nedtryckt så förstår jag att det kan vara svårt att ta sig ur.
    Jag tänker mer på alla tjejer som inte verkar kuvade utan mer åt det "mesiga" hållet. Förlåt uttrycket.
    Men tjejer som skriver att killer aldrig gör något hemma, tjejen fixar ALLT, tar hand om barnen, handlar, städar, jobbar... you name it. Allt detta, medans killen ligger på soffan, spelar spel på datorn, ligger och sover halva dagen och sen gnäller över fel mat till middagen. Killar som aldrig duschar eller byter kläder. Skitiga och sunkiga och sen sura för att det inte "får sex" med frun. Ja, det finns så många idioter att läsa om här på FL.
    Och ibland känns det som att tjejerna skulle börja med att slå näven i bordet!

• hobnob

Skulle så klart inte stå "killer", utan "killen" .

• hobnob

jojjo113: Självklart finns det lika många idiotiska tjejer, men jag tror att Fru Sjöström (TS) menade alla som man läser om här inne. Det är nog därför det blev temat "tjejer som lever med idioter till män".

• hobnob

Förstår precis vad du menar, puss! Det är de trådarna som får en att undra...
    Tjejer som låter sig behandlas som skit, utan att de ens fattar det.

• hobnob

De som lever ihop med lortgrodor då? Har ni sett de trådarna?!
    Man vill bara spy! Läste faktiskt om killar som inte ens borstade tänderna!!!
    De duschade nästan aldrig, bytte inte kläder, borstade inte tänderna. Uäck!!!
    Någon skrev om sin kille som petade näsan och sedan LADE DET PÅ BORDET, så hon fick städa bort det!!!

• hobnob

puss: Nu tycker jag du får "skit" oförtjänt. Jag har läst hela tråden och förstår precis vad du menar och vilken typ av tjejer du syftar på.
    Den här tråden diskuterar ju varför vissa nöjer sig med "pissiga" relationer. Då måste man få skriva vad man tycker. Det hade varit skillnad om detta var en tråd som en tjej som mådde dåligt startat. Då hade vi inte skrivit "mesiga" (jag skrev det), "inte alla hemma" (som puss skrev). Då försöker man peppa och stärka den personen.
    Men som sagt, detta är INTE en sån tråd.

Svar på tråden Varför är så många tjejer ihop med idioter??