hemma med tjej 4 o kille 1 i Sthlm, nån som vill hänga me oss??
jag är hemma på dagarna med en liten tjej 4år o en liten kille på 1, skulle vara kul att träffa flere så barnen får leka lite og vi vuxnna kan fika:) Vi bor i innerstan.
jag är hemma på dagarna med en liten tjej 4år o en liten kille på 1, skulle vara kul att träffa flere så barnen får leka lite og vi vuxnna kan fika:) Vi bor i innerstan.
Bor åxå i innerstan, har två tvååringar. Hemma på deltid, andra hälften tar min sambo.
Hejhej! Jag är hemma med min dotter som är 15 månader.
Bor i Enskede i stockholm.
Är också hemma med en tjej på 4 år och en liten kille på 1 år bor i Sollentuna, vore jätte roligt att träffas.
Va kul! denna veckan är tjejen med farmor o farfar, men vi kanske kan få till en träff??? Va med torsdag? var är det bra att träffas?
Kram Hanne
Menar du den här torsdagen eller nästa? Vi kan inte nu på torsdag men nästa torsdag går bra eller tisdag onsdag nästa vecka.Är väl enklast kanske att träffas någonstans inne i stan där barnen kan leka.
Sickla har rytmik för barn på fredagar. Kanske kan vara något? innan Jul var en av grupperna för barn mellan 1-4 år.
där finns ju fik där barnen kan äta också..
Tänkte torsdag denna vecka.. men vi kan godt ta det nästa vecka istället, fredag kan jag tyvärr inte..
Nästa vecka passar bättre för oss. Vilken dag som helst utom fredag för då jobbar jag.
Vi kanske kan försöka med någon fredag i framtiden? Jag jobbar varannan fredag, men rytmiken är verkligen kul!
Torsdag nästa vecka kan min sambo ta med sig våra tvååringar och träffa andra hemmaföräldrar!
torsdag nästa vecka funkar jättebra för oss också.