• Karolina A

Solskenshistoria :)

Vill skriva några peppande rader till alla er som kämpar härinne med många upprepade MF. Jag var själv en trogen anhängare härinne för ett par år sedan, vi var ett helt gäng som följdes åt, många tårar och kämpande! Vill nu med glädjetårar tala om att hela gänget som kämpade på härinne samtidigt som mig, har nu tillslut fått sina guldklimpar och vi var många som hade många MF. Jag hade själv 6MF på raken innan våran lille drömprins kom och två av mina FL vänner hade ännu flera MF innan deras små prinsessor kom.

Jag önskar och hoppas att ni inte ska behöva gå igenom så många MF, men visst är det underbart att ALLA av oss i upprepade MF-gänget nu har sina små efterlängtade barn :)
    Jag vill önska er alla lycka till! Jag vet precis hur det känns att förlora de små livet ett efter ett, det är ingen dans på rosor, många tårar och smärta, längtan och undran varför och vad har vi gjort för att förtjäna detta, ska det inte bli våran tur snart? Det enda man ser är gravida runda magar på stan och alla bekanta som förökar sig som kaniner! Men ni ska se att snart har ni oxå era fantastiska bebisar i era armar!
    Vill ge er alla en varm peppande jättekraaam...
  • Svar på tråden Solskenshistoria :)
  • Mian70

Tack för att du inger hopp, skönt att läsa.
    Har själv 4 mf nu i bagaget.

Kram
    M

• emma777

Tack för ditt inlägg!! Jag är i v 8+0 efter tre missfall, men den här gången verkar det gå vägen. VUL igår var helt normalt . Under den här tiden har jag blivit så oerhört hjälpt och tröstad av trösterika historier som din, vet inte hur jag hade orkat annars. Ska själv skriva en sådan tråd efter NUPP i v 12 tänkte jag, känns lite tidigt ännu .

Stor kram, och stort grattis!
    Emma

• Mom2006

Det är alltid roligt att höra sådana lyckliga historier. Det ger mig en strimma hopp att det kanske är min tur nästa gång... Tack så mycket...

Svar på tråden Solskenshistoria :)