• zasata

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

min bm bokade rutin ul på inskrivingen 15/5 längtar så!
    går in i v14 idag!

när jag skulle in på bb, blev det de som låg närmast..

tänkte på det där med köns ul, jag vill nog veta denna gången, tog inte reda på det förra. Men här i v.götaland säger dom ju inte. Förstår inte varför..

• zasata

åååå JAG ORKAR INTE..
    fy fan för att vara gravid OCH ha en trottsig unge hemma och inte få dagisplats. Jag håller på att bli galen.Jag orkar inte stimulera henne hela tiden. och jag måste få sova innan jag börjar gråta. Hur klarar folk detta? Hur klarar folk vara hemma med barn hela dagen jobba kvällen utan att bryta ihop? Ge mig sömn!

• zasata

har ju inte råd att vara sjukskriven nu är ju det tack vare den j*vla finanskrisen..
    jo helgerna gör jag inget annat än sover och bm skall ringa i morgon igen efter  hon pratat med läkaren då jag har feber typ hela tiden.. vi får ju inget dagis så har ju barnvakt mån-tor från 16 då jag åker till jobbet. Så kan liksom inte be om mer hjälp just nu känner då mamma och pappa och mormor fått lägga om sina cheman. och sambons föräldrar bor i halmstad (vi göteborg).
    ååå.. (förlåt att att jag gnäller)

• zasata

dom vet inte, men jag tror febern beror på det för den kommer när jag e trött och stressad..
    hon är jätte trottsig, hon är 2 nu i Maj, nu har hon bestämt sig för sluta sova på dagarna och vägra somna på kvällen + att hon börjat vakna på natten. Somnar hn på dagen är det typ vid 16-17 men de är för sent för mig tycker jag..

• zasata

jazza: hehe ja det är väl därför ni är här ;)
    Han skall vara ledig lite vid påsk så hoppas jag får sova då, då är ag med ledig 6 dar i rad så det skall bli skönt.
    Fast efter sambon fått sluta på volvo har hans lön gått  ner väldigt mycket på ett nytt skitjobb han fick. Jag fick sluta mitt jobb med och jobbar nu som telesäljare så känar inte mycket. Men har inte råf att vara hemma tyvärr. + att mitt SGI går ner då med ju. ÅÅÅ ibland hatar jag allt... speciellt hormoner.. Sen äter jag ju antideppresevia som jag tänkt sluta med, men läkaren vill jag äter dom och ligger på NEO sen i stället. Och mår jag så här kommer jag inte våga sluta fasten jag vill..

• zasata

jo skall äta dom ett tag till i alla fall. man skall ju börja trappa ner 3månader innan BF. Men började äta dom efter förra graviditeten så rädd att det böir samma.. men neo vill jag ju inte ligga på heller =/
    jajja nog om mig, hur mår ni?

• zasata

SKönt att provet var bra!

Finnar här med (sägs man väntar tjej då)

Jag har köpt ett par mamma b ycor från mammalicios. så sköna. Sen hoppas jag på tunikor till sommaren

SKönt att du mår bra! Gotta dig i det och njut!

• zasata

oj vad ni skrivit idag töser!

mia: okej jag äter citalopram är väl ungefär det samma antar jag, men tänkt försöka sluta eller trappa ner till typ 5mg innan förlossning i alla fall, har redan fått en psykologkontakt träffas inte så ofta men sa att jag ville ha det just utifall.
    Kan ju hoppas kroppen reagerar så, jag har läst här på FL om flera som fått det bättre seb efter förlossningen! Hur mår du nu?

lillapop: Skönt att du mår bra, passa på att njuta av våren!

oktober: Mmm godis *sitter med ett helt påskägg som inte egentligen skulle öppnats idag men som råkade öppnas..* Och det är nästan slut.. Sambon är nog skengravid igen.. Han tog in allt med socker han hitta och sa... nja vi får se vad som faller i smaken... Sen gick han och hämtade en macka i stället:p

plantgo: Jobbigt att du redan har det, hoppas du kan få bra hjälp!

jag känner inga sparkar vad jag vet. är i v13+5 med dottern kännde jag v17 och hade då moderkakan i frammvägg.

• zasata

mia: skönt med lite extrakoll på dig! det betyder mycket, jag kommer med sakna att sova på mage, än går det ibland.. jag hatar den känslan iböand när man glömmer att man är gravid, och då tänker jag att jag bara inbillar mig allt..

oktober: ucsh panikångest är inget kul, gick det över när du fött?

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?