• Jazza

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Miaelund, Enskede, bf 4 okt
    Fru W, Värmdö, bf 6 okt
    oktobermammsen bf 10 okt Göteborg
    Lillapop, Linköping, bf sep. 27
    Kiwifia, Landskrona, bf 7 okt
    Jazza, Alingsås, bf 1 okt

• Jazza

mia: Hahaha, sån är jag med... jag har rest mig upp från en restaurang och bara gått, för att personal är ouppmärksam (dock om det varit mkt få gäster och man verkligen borde hinna med) Så detta i affärer gör jag "ofta" och säger till personalen varför jag går också....

• Jazza
    miaelund skrev 2009-03-24 13:50:28 följande:
    jag ville så gärna säga till personalen men blev lite feg då jag inte ville skämma ut min kompis som var med
    Haha, ring i efterhand och be att få prata med chefen //Bitch
  • Jazza
    miaelund skrev 2009-03-24 14:11:03 följande:
    vet ni, imorgon får jag se lill* bebsen på UL!!!!!!  Längtar sååååå mkt!!!!!!!!!!
    Mysigt!!!
  • Jazza

Mia: Vad härligt!Fick du nytt BF eller vad sa de?

• Jazza

Hemma, tokförkyld och röten, kollar på I drömmarnas trädgård och undrar exakt hur tunga droger de går på, de som gör barnprogram.. min generation har klagat på Staffan Westerberg, som framstår som fullt normal i sammanhanget.... Djiiizus, men Elsa älskar det och har tom en egen Macka Packa-nalle.....

• Jazza

zasata: men det låter ju inte bra, kan du gå hem och vila? Låter som att du kan behöva det...

• Jazza

zasata: kandu inte ringa din BM imorgon och be att de kollar? Förstår att du är orolig... Hoppas det blir bättre under kvällen.... Kram på dig!

• Jazza
    zasata skrev 2009-03-26 07:45:30 följande:
    fortfarande ont i magen trotts sömn Får väl ta och ringa bm, antagligen ingen fara men..
    Gör det.. hellre en gg för mkt
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?