Inlägg från: Cute Baby |Visa alla inlägg
  • Cute Baby

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

ojj börjar härtat slå så tidigt, i v 6+3

• Cute Baby
    Svar på #258
    ojj så tidigt. jag har gått och trott att hjärtat slår i v 7 :S hmm!!

ska ochså ringa imorgon till gyn. ajg måste få höra ett vul
  • Cute Baby
    Svar på #281
    det lätt helt sjukt i mina öron. hon sa til mig att det inte räcker att man är orolig. du har ett barn  och bara fått ett mf så nej  vi kommer inte kuna erbjuda dej tid för vul.

var så irro på henne ,, men jag ska ringa lite runt och se om vi får göra ett privat.
    kosta vad det kosta,
  • Cute Baby
    Svar på #283
    joo jag skulle kunna betala 500 för det..
    mår absolut inte bra..

men det fattar inte dem här. så ajg ska leta lite ifall det finns i skövde.
  • Cute Baby
    Svar på #285

bor i falköping. jag vet att det inte finns nå privat här men i skövde ska det finnas.

• Cute Baby

Miaelund va skönt att allt är bra

• Cute Baby

Mår också jätte dåligt. det var inte alls så med sonen.

och som du Jazza säger det är samma här jag kan inte heller äta mig mätt bar lite lite sen är det stopp. :-S idag har jag inte kunat äta något har varit trött hela dagen och ont i hela kroppen.. kräks inte men det känns att allt sitter i halsen. all mat med olja är bara BLÄ det sitter i halssen.

så just nu lever jag på fruk.

• Cute Baby
    Svar på #322
    haha ja så försöker jag också tänka
  • Cute Baby
    Svar på #325
    åhh va härligt med sol jag bara längtar efter sommaren

ang gravidmage så känner jag mig också lite svullen där eller hur man ska säga.
    men ingen kommer märka något här för jag hade lite tjokis mage sen innan hihi.

men idag såg jag att jag har gått NER 1 ½ kilo. inte konstigt jag lever på frukt och knäcke bröd.

kan till lägga att jag absolut inte mår bra och undrar om jag inte har stenar i gallan. det har gjort såå ont sen igår. + att jag fick en jätte värk längst ner i magen imorse när jag försökte ta kläderna på sonen.. ojj va orolig jag belv.

kan även tillläga att föra graviditet va ingenting gemfört med denna. med förra kände jag inget. bara äcklades av kyckling.
  • Cute Baby

Mållan 1 

Beklagar, jag vet hur det känns

styrke kramar..

• Cute Baby

Heej tjejer=)

en vännina till mig har fått barn en liten Adam blev det jag är så glad och bara längtar till bf. han är så liten så det omöjligt att tro att Victor va så liten..

Ni som har varit på vul/ul va glad jag är för eran  skull hoppas  att det fortsätter så.

alla  nya Välkommna

Och ang illamående igår måde jag hur bra som helst, nen idag har det vänt igen mår ila och vill inte änns vara i köket.. trött är jag helllla tiden så jobbigt,

idag går jag in i v 7 enligt fl. men den 20/2 när jag va på vul så sa han till mig att den kan inte vara 6 veckor så han gissade på 5 veckor.  vilken vecka är jag inne nu ????

• Cute Baby
    Svar på #381
    jeep
    Victor min solstråle
  • Cute Baby

hallå hur går det för alla..

har ni slutat att skriva här inne..

Victor min solstråle
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?