Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
ah okej, synd att det inte var i Göteborg, letar nytt babysim.
ah okej, synd att det inte var i Göteborg, letar nytt babysim.
jo vet ju inte ens om ebba tycker det är kul längre innan gick vi på dahlhemiers hus! Super bra och älskade det. Men dom bygger om nu så vi har inte gått sen ebba var ett ungefär så, nu är hon rätt rädd för vatten, bada klarar hon men få vatten i ansiktet elelr håret skriker hon av panik.. Därför vill jag komma igång igen med. Men såg att valhalla badet hade en bassäng med 34grader så får väl gå dit, bara det inte är klor i vattnet.
ja, i dom babysimet är det väl salt? vet i vanliga badhus typ lerum också kan jag inte bada för får alltis utslag av vattnet..
www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111360&prodid=2415880&parentid=0&color=1447627&NewView=true
åå dessa stod jag och klämde på igår.. så söta.
visst vill man börja handla..
ååå vad jag ahr ont i magen och mrår illa. hoppas jag jinte är magsjuk!
från v5 börjar väl hjärtat slå? jag skall ringa i morgon och hoppas får vul på fredag 7+0 då ser man hjärta väl?
japp 3% har jag med hört, det jag ahr läst om man gör mycket vul kan barnet bli vänsterhänt. ÅÅÅnej liksom..
hur är det att bo i höng köng annars?
jag kan frysa efter jag ätit med. är så svullen och kan itne ha några kläder typ. Så vill gärna göra ett vul också så man kan berätta.
nu har jag bokat vul. om en vecka. lång tid kvar...
jag får mer och mer symptom nu känner jag.
Speciellt sjukt ont i nedre delen av magen så det liksom kniper och känns som jag måste gå på toa hela tiden.
mår illa av och till, och är såååå trött.
var bor du? jag skall göra privat och betala 200. men torr jag blir erbjuden via bm sen med., Men då får jag ju göra 2! :)