• Jazza

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Pixter: Det låter ju inte som att det skulle vara något mer än slemhinnor.... Håller tummarna stenhårt!

• Jazza

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men faaan, vad det känns konstigt att jag inte mår illa, som jag gjorde med Elsa.....

• Jazza

och jag håller tummarna för er som är oroliga, det är säkert ingen fara

• Jazza

Cute Baby: Tack, jag försöker verkligen intala mig det

• Jazza

Sofia: Meh, det är precis så jag har det.... skumt, men alla sgäer ju att det är normalt. Minns dock inte när jag började må illa med Elsa, men kanske v7-8, alltså nu typ. Jag är lite, lite öm i brösten, men inte som sist

• Jazza

Blåklockan: Tack för pepp Vad jobbigt du har det, låter det som.... Jag vill också hem och läggam ig, har ätit Pizza Hut till lunch och är döende i mättnad
    Imorgon skall jag jobba hemifrån, för vi får ny tvättmaskin och tumlare (tjihoo) imorgon... Så, min sambo vabbar och vi håller Elsa hemma från dagis... Känns lite busigt, men gud vad mysigt det skall bli!!

• Jazza

Sofia: Haha, exakt.. Ja, hon sa till mig att alla graviditeter är olika (de behöver inte vara det, men det är nästan mer regel än undantag)

• Jazza

Themlan: Nej, så får det inte vara

• Jazza

Håller tummarna för Pixter, att hon får se sin lilla knopp just nu.
    zasata: Ah, jag drömemr så, med..... tröttsamto ch energikrävande att oroa sig... VUL måndag...

• Jazza

zasata skrev 2009-02-12 09:05:10 följande:

kul med vul.
    Rimmar lite, såhär en torsdagmorgon
    Ja, det skall framförallt bli skönt att få titta in och se hur det står till--- jag känner mig så himla ogravid, jämfört med min förra grav, och blir orolig...
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?