-
Lycka till hos bm imorrn!Bellbox skrev 2009-02-04 18:06:21 följande:Imorgon ska jag till BM och jag tror att jag kommer få en tid för VUL om någon vecka; annars kommer jag gå privat! Jag vill VETA hur långt gången jag är i.o.m mina oregelbundna cykler! Men jag tror jag är i v.6 nu bara...Vi har inte berättat för några än...minhalva skrev 2009-02-04 21:06:44 följande:har ni alla berättat för familj och vänner om graviditeten?vilka har ni berättat för?vi har berättat för våra föräldrar och min bästa vän...inga andra....fast jag vill skrika ut det egentligem=)
-
Hej alla nytillkomna Vad kul att vi är ett gäng nu som väntar höstbebisar!
-
Välkomna ni nya!
-
Kul med nya igen, välkomna
-
Jag är oxå lite sugen på att köpa nya mammakläder, även om de man har kvar sen sist inte är utslitna så vill man ju ha NYTT Dock tänker jag vänta ett tag, ffa så jag vet att bönan i magen lever o växer... Än så länge klämmer jag ner min blek/fet/svullna kropp i mina vanliga kläder
Tycker oxå det är trist att inte Lindex har kvar mam-kläder i sortimentet, tycker de hade ganska bra grejer.
-
Även jag är nojjig över det här med symtomen... i min förra grav (som ju slutade i MA i v.12 i slutet av dec) hade jag ju inte alls lika mycket symtom som när jag väntade dottern, vilket var en av anledningarna till att jag var orolig. Försökte intala mig att det inte var nån fara och att jag inte kunde jämföra... men så gick det som det gick...
Och nu är man där igen, dock har jag tack o lov mer symtom än nu sist, men inte lika mycket som när jag väntade dottern. Å andra sidan har jag ju inte gått så länge än (går in i v.7 imorrn), så det kan ju komma än...
-
Var inte meningen att skrämmas...!zasata skrev 2009-02-10 22:27:52 följande:ucsh säg inte så.. *blir rädd*
-
Håller tummarna för dig imorrn!Bellbox skrev 2009-02-11 10:51:18 följande:ska på koll imorgon bitti eftersom jag har lite flytningar; allt från bruna till rosa/röd-strimmiga men ingen smärta & de är sparsamma...men ledsen ändå ju...
-
Neej... kram vännen!!Bellbox skrev 2009-02-12 12:26:28 följande:Det är inte kul just nu... Dr såg bara en hinnsäck eller att det motsvarade v. 4+ vilket ju inte stämmer med vare sig när jag plussade eller att jag borde vara i v.7 Blöder gör jag också så skickades hem med smärtlindrande och en återbesökstid den 26:e; 2 dagar innan Lillans 1-års dag Tack till alla som stöttat mig...
-
Välkommen monomi