hejsan!
har varit till läkare o bm nu flera gånger på 2 dagar.. började med att jag igår sku vara på en rutin koll till Bm, men när jag började berätta om alla saker som är jobbiga just nu (allergi, foglossning, trötthet, tungt arbete o en chef som inte bryr sig, trotsig 2 åring, huvudvärk,illamående o viktnedgång o allmänt stressad över arbetet) så började hon skicka mig på blodprover (för att kolla järndepåerna o sköldkörteln..)o sen sku hon kolla hjärtljudet men hittade det inte så då fick jag akut tid till gyn där de gjorde UL men tack o lov var bebisen livlig o hjärtat slog som det skulle!
sen fick jag en ny tid till läkaren idag för att diskutera allergi mediciner o sjukskrivning, så nu har jag fått nån nässpray som förhoppningsvis ska göra tt jag kan andas lite bättre med näsan igen o så blev jag sjukskriven till den 10 maj, hon sku ringa torsdagen före o kolla upp om hon sku förlänga sjukskrivningen eller om jag kan testa jobba igen.
jag ska även få åka o träffa en fysioterapeut(tror jag det var..) för att pröva ett bälte som ska hjälpa lite mot foglossningen o gå igenom lite vad man kan tänka på..
Nån so testat ett sånt bälte? hur fungerar det?