• Fru  W

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

...jag har inte heller så mycket symtom. Lite mensvärk då och då...trött...men jag är super förkyld så det kan vara därför :) V 7 på torsdag. Men som ni säger så försöker jag tänka positivt och ta dagen som den kommer. Haft ett mf innan sonen, v 12...utan att jag kände nå´t. Oroa er inte så gör inte jag det heller :)

• Fru  W

Jag hoppar in här (om jag inte redan gjort det :))...väntar andra barnet 6 okt. Ringde och bokade tid för vul idag och ska dit nästa fredag den 27. Har symtom då och då men inget riktigt tydligt. Mått riktigt illa de senaste dagarna så det är ett gott tecken :) Nyponsoppa och vitt bröd, källarfranska, funkar bra. Har inskrivning den 2 mars

• Fru  W

Har en son på 1år och 3 månader :)

• Fru  W

Bor i Sthlm...men har bokat vul privat i Liljeholmen. Kostar 500kr men det får jag ta :) Jag har berättat för min familj förra veckan. Går det åt pipan så finns dom där och stöttar en. Jag kunde inte hålla mig :)

Miaelund...tack :)

• Fru  W

Måste fråga er en sak. Jag är fortfarande mamma ledig till min son...han börjar fsk i aug. Jag kanske jobbar maj/juni. Sem juli och jobb aug eller så länge jag kan...bebis i okt. Hur ska ni göra med det äldre barnet då bebisen kommer. Kommer ni ha han/hon hemma ett tag och sen tillbaka till fsk igen? Eller kommer han/hon gå på fsk som vanligt? Jag vet att det är långt kvar men jag ligger och funderar på kvällarna :)

• Fru  W

Ok...jag är själv förskollärare men vet ändå inte vad som är bäst :) Det bästa är väl att se hur min son reagerar...som ni säger. Det som är krångligt är att han inte hinner gå så länge på fsk innan bebisen kommer. Jag vill att han ska komma in i alla rutiner först...Om han är hemma för mkt i början kanske inskolningen blir super lång. Samtidigt som jag vill att han ska vara med mycket med bebisen så att han inte känner sig utanför. Men som sagt han kommer inte gå långa dagar hur som helst. Ja man kan bli tokig för mindre. Skönt att ni också funderar på sånt här :)

• Fru  W

miaelund...skönt att allt gick bra :)

• Fru  W

Har också fått gravid mage redan...går in i v 9 på tor. Med min son började det synas i v 16-17. Så jag tycker det är väldigt skumt. Men har ju också hört att det syns fortare med 2an...men inte så här fort :)

• Fru  W

Mållan1...jätte tråkigt...vet också hur det känns

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?