Inlägg från: minimou |Visa alla inlägg
  • minimou

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Hej hej
    Undrar om man får hoppa in i tråden?
    Har precis plussat helt oväntat och oplanerat. Vet inte riktigt när bf är men skulle tro runt den 15 oktober. Har en flicka som är född i januari förra året. Det är ingen som vet i våran omgivning än(så om någon känner igen mig så får ni vara tysta... )
    Vi får se om detta går vägen, då jag liksom flera andra i tråden gått igenom en MA tidigare, har dessutom knappt några symptom. Hade iofs inte det då jag var gravid med min dotter heller, så vi får se om det går vägen.
    Ska på gynbesök den 2 mars, antar att det blir vul då.

Kul o följa andra som väntar sin tvåa.

• minimou

Cute Baby: Tack, o grattis själv!
    Ja, det är konstigt att det är så olika. Stället jag gick på förra gången fick jag göra vul i v. 10 då jag inte visste alls hur långt gången jag var, annars hade jag inte fått tror jag. Men på den här mvc som jag tänkt gå på nu, så börjar det alltid med att man får träffa en gynekolog. Båda är privata inom Stockholms lansting.

• minimou

Mammelutten skrev 2009-02-13 20:22:04 följande:

Välkommen monomi
    Tack!

Vad skönt att du ska få göra vul den här gången då. Vore ju väldigt konstigt annars efter din MA. Jag undrar varför de blivit mer restriktiva på många ställen? Beror det på ev. risker med ultraljud?

Mållan: Vad skönt att strecket blivit starkare. Detta ska gå bra.

Miaelund: Lycka till den 19:de!
    Här i Stockholm tror jag att alla erbjuds kubb (eller nupp?) numera, men jag ska nog inte göra det.
  • minimou

Lycka till med VUL idag blåklockan och jazza!

Bibabba: Usch vad tråkigt att det blev så fast du försökte vara juste.

storstadsmamma: vad kul att du fått se din lill*!

jag är också svullen om magen, särskillt på kvällarna och mår lite småilla hela tiden. dessutom har jag lätt "mensont" som kommer och går, känns som växtvärk så jag är inte orolig.

• minimou

miaelund: oj, vilken tur att du hade tid för vul idag och att allt såg bra ut!

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?