Inlägg från: Cute Baby |Visa alla inlägg
  • Cute Baby

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

hej här är det en till som har en son på 2 år och väntar bebis nr 2  den 15 oktober
    så glad men som alla andra säger man vågar inte riktigt smälta in det

har testat 3 dagar i rad nu och bm sa Du är gravid GRATTTIS

• Cute Baby

har också en fråga ang vitaminer och så  dem som jag tar heter  MITT VAL KVINNA dem är jätte bra med alla möjliga vinaminer men jag bara går upp i vikt av dem jag undrar om det inte finns tableter med bara folsyra som är bra för fostret ?????

• Cute Baby

Orolig är man ju alltid, är det också och tänker ta all hjälp jag kan få sen.. men nu ska jag bara ta det lugt  och hoppas att den vill stanna kvar.

• Cute Baby

oo gud jag blir liv rädd när jag läser om alla mf ...

• Cute Baby
    Svar på #36
    ja jag hoppas att det ska gå bra för alla och ingen ska behöva gå igenom ett mf för det värst. och det är därför jag inte kan släppa tanken, Tänk om det händer igen
  • Cute Baby

oo ja i v7 och det är hemskt nu kan jag inte njuta som förr är lv rädd att det ska ske igen.

• Cute Baby

Nej nu i december asså efter sonen

tänkte aldrig på mf förr med nu kan jag inte tänka på annat

• Cute Baby

jag har inte haft illamående som igår, det var mer igår..
    inte lika ömma bröst heller !!

• Cute Baby

joo det sant.

vad är Nupp??????????

• Cute Baby

räcker det inte me en kromosomavvikelse prov när jag rigde förut och undrade om vi kunde göra ett test för att se om fostret mår bra då sa dem att jag kunde åka in när jag var i v14 och bara göra ett  sån tetst och det skulle vara bara ett vanligt venprov

och om dem misstänker kromosomavvikelse då går dem in och tar lite fostervatten så dem kan ta reda på vad det är fel på fostret har jag förståt rätt tro

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?