Inlägg från: Themlan |Visa alla inlägg
  • Themlan

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Bellbox skrev 2009-02-11 10:51:18 följande:
    ska på koll imorgon bitti eftersom jag har lite flytningar; allt från bruna till rosa/röd-strimmiga men ingen smärta & de är sparsamma... men ledsen ändå ju...
    Hoppas allt är väl med lilla smulan....
    Själv har jag börjat ge upp hoppet om en bebis i okt.Hade en brun flytn.den 4:e febr.Har nu idag lite gul-bruna flytn.samt att jag känner av lite mensvärk.Har ej heller fått illamående som jag brukar ha vid den här tiden när allt går vägen.Andra symtom har jag.ex.ömma bröst,förstoppn,trötthet,frusen,men det har jag haft fast jag fått MA.De gånger jag ej fått illamående har jag förlorat skrutten.Men,men...börjar bli van,detta blir isåfall 4:e Ma.VILL HA EN BEBIS!!!!!!!!
  • Themlan
    Bellbox skrev 2009-02-12 12:26:28 följande:
     Det är inte kul just nu... Dr såg bara en hinnsäck eller att det motsvarade v. 4+ vilket ju inte stämmer med vare sig när jag plussade eller att jag borde vara i v.7 Blöder gör jag också så skickades hem med smärtlindrande och en återbesökstid den 26:e; 2 dagar innan Lillans 1-års dag  Tack till alla som stöttat mig...
    Det finns hopp,jag har hört de som inte såg ngt i v.7 för att veckan därpå se det tickande hjärtat!

Själv växlar jag mellan hopp och förtvivlan,ena dan så tänker jag att det kanske finns hopp för oss,nästa dag så är det tvärtom.(Kommer lite gulbruna flytn.ibland)Har en uppsvullen mage som gör att jag ser ut att vara gravid i 6:e mån.På dagarna har jag nästan inga symtom,men på kvällen kommer svullnaden,ömma bröst m.m.Någon annan som känner igen det?
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?