Inlägg från: minhalva |Visa alla inlägg
  • minhalva

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

hej

får jag hänga på er?plussade idag och mitt fösta barn är 15 månader...och vi ska få syskon 7 oktober spännande...och riktigt läskigt...

kommer vi ha tid över till vårt förstfödda...var det inte för tidigt osv...är tankar som upptagit mig...är såå glad men super nervös...

• minhalva

pixter

ja hon kommer hinna bli 2 år och 1 månad men man är ju ändåå såå nervös inför att nytt...vi ville verklgen det här men ändå känns det som en chock att vi har plussat på 2: försöket...

• minhalva

har ni alla berättat för familj och vänner om graviditeten?vilka har ni berättat för?

vi har berättat för våra föräldrar och min bästa vän...inga andra....fast jag vill skrika ut det egentligem=)

• minhalva

hur mår ni tjejer?

jag är i v6 och bf 5 okt och känner mig helts slut på förmiddagarna. Kan knappt stå upp så yr och har huvud´värk, plus jobbigaste metallsmak i munnen som gör att jag måste småäta åh..är så trött...

hur har ni det ni andra? min dotter går fortf hemma och hon är 16 månader...

förresten en fråga, jag har råkat äta keso vars datum gått ut för 5 dagar sedan...o jag har inte ens sett det...min man ladre märke till datumet...tror ni det är farligt för bebben..blev sååå orolig...har inte ens märkt av smaken...=(

• minhalva

är det bara jag som är sssupertrött och yr och inte orkar ens laga mat?jag är riktigt trött och vill ligga ner hela tiden...tröttnat redan nu på att bara vila...orkar ni laga mat?

• minhalva

är detta normatl?

jag är yr och har svimmningskänsla så fort jag vaknar på morgonen och det håller på hela dagen till jag lägger mig igen...jag har huvudvärk och gråter flera ggr om dagen pga att jag känner mig så knäsvag och kan inte ens stå upp och laga till en macka...snälla någon som kan svara?

är i v6+4...sover dessutom flera ggr på dagen men det hjälper inte...

• minhalva

miaelund tack för kommentaren...tur att jag inte jobbar och är ledig från skolan ett tag passar jätte bra nu när jag inte fungerar=)...

• minhalva

angående mammakläder...

sist köpte jag inga mammakläder...inga som helst..funkade med vanliga jeans och tunikor...hihi...dock tror jag inte att jag kan ha mina vanliga jeans dena gång...magen syntes inte förrän v25 första gången denna gång putar magen ut...vet dock inte om det bara är svullnad..

• minhalva

Pixter, stora kramar...vad jobbigt

• minhalva

Blir ni trötta och fryser ni efter maten? jag blir skittrött och kallfryser direkt efter att jag ätit en måltid, var så även första gravve...

undrar om det är vanligt?

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?