Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
Jag har nyss legat en vecka i influensan men det ska tydligen inte vara ngn fara för barnet. Nu är jag på bättringsväg igen men har börjar få grav-illamående..suck..
Jag har nyss legat en vecka i influensan men det ska tydligen inte vara ngn fara för barnet. Nu är jag på bättringsväg igen men har börjar få grav-illamående..suck..
Här är en till som är supertrött. Men eftersom jag har sonen att ta hänsyn till så blir det knappt ngn vila tyvärr...
Jag ska på VUL nästa vecka pga missfall i höstas. Mår illa hela tiden och spyr som en gris...suck..
Idag var jag på VUL. Allt såg bra ut och hjärtat pickade på fint. Så lättad...
Zasata: Här är en till som spyr hela tiden och mår illa konstant..skitjobbigt
Inskrivningen idag gick bra. Alla värdena var bra och bebisen var 4 cm lång och låg och sprattlade så fint..
Noah hinner fylla 3
Miaelund, Enskede, bf 4 okt
Fru W, Värmdö, bf 6 okt
oktobermammsen bf 10 okt Göteborg
Lillapop, Linköping, bf sep. 27
Kiwifia, Landskrona, bf 7 okt
Jag blev sjukskiven i torsdags på halvtid pga foglossning och det var inga problem. Fick en jättebra läkare. Lycka till hos doktorn Plantago.
Här är en till som känner av bebisen i magen. Med sonen hade jag moderkakan i framvägg och kände inget förrän i vecka 21 men nu har jag känt sen i vecka 13. Mysigt är det..
Jag ska också göra UL i vecka 20. Lite sent tycker jag...Men men..
Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning och ont i halsen.. Suck.. Hoppas det går över snart
Jag är också större denna graviditeten. Har ju också foglossning och förra grav köpte jag mitt bälte på Gula rehab. Tror det kostade 280kr med frakt. Helt okej pris..