• Anonym (Orolig)

Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar

För ett par månader sen fick en kompis till mig en present, en Voodoo docka som skulle bringa lycka.
    Men ända sen den kom in i bilden har det bara hänt olyckliga saker i hennes närhet så som skilsmässa våld mm.
    Är det någon som vet hur gör man sig av med den utan att energierna stannar kvar?

OBS!
    Har du inga seriösa svar har du inget här att göra.

• Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar
  • Anonym (Orolig)

snapdragon skrev 2009-01-26 19:27:14 följande:

Var bor du TS?
    Västmanland
  • fam kaos

Men kan verkligen en sån liten garnboll vara roten till allt ont?

• snapdragon

heh, är det en såndär så är de ungefär lika farliga som happy meal-leksaker, största risken är väl att man sätter den i halsen och dör...
    jag lovar, det finns INGEN koppling mellan den där och din kompis otur, utom möjligen någon form av placeboeffekt.

om hon tycker den är obehaglig så bör hon helt enkelt slänga den, det finns inga "energier" i den som kan hänga kvar, det är massproducerat krafs.

Anonym (Orolig) skrev 2009-01-26 19:31:51 följande:

Rebecca88 skrev 2009-01-26 19:08:52 följande:
    Angel heter den www.voodolls.se/se/art/angel.php Inga nålar har använts på den heller.
  • fam kaos
    Svar på #33
    Är böjd att hålla med
  • snapdragon

ptja, det kan den väl om TS vän har påverkats av tanken på den, men den i sig är ju helt harmlös.
    fam kaos skrev 2009-01-26 19:34:45 följande:

Men kan verkligen en sån liten garnboll vara roten till allt ont?
  • Anonym

Leta upp en butik som säljer ockulta böcker och ting. Det finns ett flertal i de större städerna. Fråga personalen om råd, annars får du googla runt och hitta mer "specifika" forum. Det finns en aktiv Wicca förening i Sverige det kanske kan vara något?
    hittade den här lilla butiken exempelvis
    www.amuletten.net/

• Tricis

Anonym skrev 2009-01-26 19:31:40 följande:

snapdragon skrev 2009-01-26 19:30:11 följande:
    Det är bara att läsa sig till det på nätet ..Voododockor i sig är en myt och jag baserar det på den myten
    riktiga Voododockor är ingen myt!
  • Anonym

Det är lätt att projicera över allt hänt som händer på ett föremål eller person men i själva verket hade det nog inträffat ändå..vi människor är duktiga på att hitta på orsaker och skylla allt på något.
    Den dockan tror jag inte har någon ondskefull energi.Så den kan nog brännas enligt mig.Varför inte fråga den som gav bort den?

• snapdragon

fast å andra sidan så handlar det här inte om en riktig voodoodocka, så det spelar liksom ingen roll.

Tricis skrev 2009-01-26 19:37:23 följande:
    Anonym skrev 2009-01-26 19:31:40 följande:
    riktiga Voododockor är ingen myt!
  • Anonym

riktiga dockor går inte att beställa hem på nätet...

Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar