Vilka våtservetter är bäst respektive sämst?
Våra favoriter är pampers sensitive och dom som man kan köpa på ÖB för 15 kr (minns ej vad dom heter) dessvärre har dom varit slut de senaste gångerna vi varit på öb. (Dom som kostar 10 kr gillar jag inte... för tunna)
Tyvärr så har dom även slutat sälja pampers våtservetter (och liberos) i våran ica-butik och har nu bara "sämre" servetter kvar i sortimentet... Det vi har o välja på då är icas egna, euroshopper, natusan och huggies. Gillar ingen av dessa speciellt, Icas är så jobbiga för dom ligger separerade så när man dragit ur en måste man gräva i paketet för att få upp nästa... euroshopper talar ju för sig självt, natusan blir dottern illröd av... Huggies är väl dom som duger bäst av dessa men jag stör mig på att de går sönder så lätt när man ska dra ur dem ur förpackningen. Annars är de väldigt lätta att göra rent med. Det är dessa vi fått lov att använda den senaste tiden då vi inte fått tag i våra sorter.
Jo, pampers... dom i den mjuka förpackningen som har ett lock på ovansidan är helt ok också... dom finns i vår konsumbutik, dock väldigt dyra. Dom köper vi ofta till skötväskan eftersom den förpackningen är så behändig.