• Moment22

till er nya

Här på familjeliv har vi det oftast trevligt. Dock finns någon regel, som jag ofta bryter emot, att man ska tycka som alla andra oavsett om de vänder kappan efter nya riktlinjer. Man ska inte ställa privata frågor , då kan det sluta i hån. Ironi är ett begrepp som många inte riktigt hajjar utan det kan sluta i anmälningar. Vad med? låt se
    Du ska amma, ha fött vaginalt, aldrig ge barnet godis, låta det se på tv, sova i bilen, bada själv. Du ska läsa alla råd och verkligen suga in dem.... för gör du fel och inte tycker som de andra så får du snabbt veta det.

VÄLKOMMEN IN I VÄRMEN!!

och har du några funderingar så finns det snälla moderatorer som hjälper till.

• Svar på tråden till er nya
  • Alle
    Moment22 skrev 2009-01-21 23:08:36 följande:
    Här på familjeliv har vi det oftast trevligt. Dock finns någon regel, som jag ofta bryter emot, att man ska tycka som alla andra oavsett om de vänder kappan efter nya riktlinjer. Man ska inte ställa privata frågor , då kan det sluta i hån. Ironi är ett begrepp som många inte riktigt hajjar utan det kan sluta i anmälningar. Vad med? låt seDu ska amma, ha fött vaginalt, aldrig ge barnet godis, låta det se på tv, sova i bilen, bada själv. Du ska läsa alla råd och verkligen suga in dem.... för gör du fel och inte tycker som de andra så får du snabbt veta det.VÄLKOMMEN IN I VÄRMEN!!och har du några funderingar så finns det snälla moderatorer som hjälper till.
    Och fråga för guds skull inte någon som verkligen kan tänkas veta, typ yrkesfolk utan lyss endast till FL
    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Moment22
    Svar på #1
    du menar att yrkesfolk verkligen kan.... är du säker på det???
  • Alle
    Moment22 skrev 2009-01-21 23:14:11 följande:
    Svar på #1du menar att yrkesfolk verkligen kan.... är du säker på det???
    Det är ju det jag säger - klart de inte kan, de har ju bara utbildning för det
    FL är ju allvetande.

Om ditt barn är väldans sjukt, istället för att kontakt vården - lägg en tråd, gärna två på FL istället...
    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Ullis 10

Fick frågan om x skulle ringa till förlossningen - täta värkar o sd - föreslog att hon skulle göra det så kunde de svara henne istället för fl expertisen..

• trollbottom

Men hallå, har ni inte fattat. Det är jag som är GUD här. Det är jag som har kontakt med dom högre makterna och avgör vad som är rätt och fel.

Så därför blir det nu det här som gäller....

Godis och kakor till alla barn och sen ska de få bada hur mycket som helst dessutom. Lämnas ifred så de får utvecklas och trilla och slå sig någon gång så de får känna på hur det känns.

Svar på tråden till er nya