MammasLucas skrev 2009-03-03 15:09:40 följande:
Välkommen Polly Idag har jag varit på USÖ och tagit lite blodprover och gjort ett
vul. Och det blev väl inte som man tänkt sig. Dem såg säcken men inget foster eller hjärta så antingen är jag inte så långt på väg eller så har det inte tagit sig överhuvudtaget. Men jag ska tillbaka nästa fredag den 13:e o kolla en gång till så det är väl bara o hoppas på det bästa men just nu så känns det bara skit alltihoppa. Känner mig illamående hela tiden. Allt känns jobbigt just nu. Ha det bra ni andra.
jag var med om samma sak när jag väntade William. Jag var då på vul i v 5+4 och då fanns bara en tom hinnsäck utan antydan till foster. Läkaren var bara negativ och kall. Han började prata om skrapning
för han sa att det var en ofostrig graviditet , dock fick jag en ny tid 6 dagar senare med hjälp av min BM. Tack och lov för det säger jag bara. Då fanns ju lille Wille där
, Men om jag hade lyssnat på läkaren så hade Wille skrapats bort
..usch hemska tanke.
Jag håller alla tummar och tår för att du inte är så långt gången, och att det syns nåt nästa gång. Om inte, ge inte upp, fördet finns fall där fostret inte synts till förrens v 8-9