bejay
angående kräksjukan - använd handsprit på allas händer och på allt som går!!! badrum, handtag
så gjorde vi och slapp det!
badrummet händer det inget med just nu, fläkten står där fortfarande men på tisdag har det gått 3 veckor och de sa att de skulle mäta fukten om 2-3 veckor så de borde komma snart tycker man
få se om det har hänt ngt till den 26 mars då mina föräldrar kommer hit
ja vi stannar inne idag med, Klara blev ju pigg igår och härjade på eftermiddan, lekte som bara den, for omkring och på kvällen bara skrek hon för inget man gjorde var rätt
men hon hade inte sovit på dagen så hon fick lägga sig redan strax före 19 fick då mollipect
och den var nog inte ens halv åtta när hon sov och då var hon arg på mig när hon la sig med pappa.
Pappa hennes skulle till Kemi igår kväll också, sen vaknade hon redan före 23 och då otur var jag på toa i källaren så hon blev ju skraj
snabbade mig, ropade på henne och hon kramade mig hårt, la henne i våran säng och hon somnade om
idag har hon inga krafter på att leka, hostade endel i natt och imrose förökte jag förklara för henne att man ska leka lugna lekar när man är hostig och dålig så att det inte blir jobbigt för dig
ja hur ska man förklara
så idag har hon mest suttit i soffan, lekte en stund lugnt på sitt rum medan jag dammsög, åt nästan två pannkakor, dricker ganska bra
men somnade nu för 1½ timme sedan, hostar ibland
det tar ju på krafterna att hosta kan man förstå, få se hur helgen blir, kanske hon måste vara hemma på måndag men då kan nog pappa hennes vara hemma
de hade behövt mig på jobb verkar det som....
trevlig helg och hoppas du slipper magsjukan