Inlägg från: bimbomika |Visa alla inlägg
  • bimbomika

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Svar på #204
    Tråkigt att hon håller på så då=(
    Ja om hon kanske inte e så förtjust i att ni skaffat en liten guldklimp så kanske det är just därför hon håller på så...
    Bit i hop å gör precis som ni själva tycker =)
  • bimbomika

Hi hi oki =)
    vi har problemet att familjen inte riktigt tycker om mig,pga av svartsjuka å sen så har vi svartsjuka i familjen åsså =( svartsjuk på vårat barn...vuxna människor som är svartsjukt på ett barn fattar inte riktigt å värre blir det nu när nästa kommer,å värre lär det bli om det är en flicka! men men det går nog det med..men jobbigt är det=(

Mmm kan knapt gå i dag...har så ont i höfterna=(

• bimbomika

Ha ha förra graviditeten så fick jag kryckor som jag skulle avlasta höfterna med men har man då karpantunnelsyndrom och tappar en penna efter en stund hur skall man då kunna avlasta höfterna med ett par kryckor då? dom har sagt att jag skall använda mitt höftbälte och kryckorna men har ju fortfarande problem med händerna så det går inte! händerna sommnar och jag e livrädd att tappa känseln,å styrkan i händerna igen,vilket kommer att ske i sommar när händerna å kroppen blir svullen,mer svullen får jag säga! därför vågar jag inte ansträna händerna i onödan...ju längre jag kan undvika det ju bättre för händerna! så jag får leva med foglossningar och annan värk i höfterna! har fått medecin mot det redan som man kan äta trots grav,men jag vill ändå undvika det så länge det går...men jag skall börja med att träna igen på rehab,vattengympa för höfterna,det var fruktanvärt sjönt förra gången jag var grav,så skall börja redan nu innan jag får jätte mycket problem. mot händerna har jag fått vätskedrivande så att jag skall unvika mina dommningar i händerna ett tag till iallfall,Fast det har jag ju ändå! men lite lindrar det,å kanske slipper jag att styrkan försvinner! det blir ju värre i värme å när man har vätska i kroppen! ja ja gu vad tragisk ja låter=)

vilket fint väder i dag,ångra att ja lämmna knoddas på dagis i dag=( kunde ju faktist varit hemma me honom å gjort nå kul i stället...men men=(

• bimbomika

vi har inte gjort så mycket senaste tiden,jag har jobbat lite,myst med familjen osv...=)
    Albiin har börjat pussas jätte mycket osv=)
    Farfar har varit förbi å vi har köpt två soffor för 500kr av svärmor=)

Det blir nog bra med kalaset..jaha vad har dom för roliga tårtor där då?
    några figurtårtor eller så?
    Älskar att göra marsipantårtor...så här bakas det tårtor själv..ha ha tycker om att deckorera tårtor...=)
    Man blir bara bättre å bättre,dock så köpte jag tårta till mig själv i år!
    Får göra en påsktårta istället=)
    eller till svärfar som snart fyller år=)
    Nopps nu e det natta för mig=) god natt allihopa=)

• bimbomika

klarisen=)
    jaha det visste jag inte att dom hade,gud vad roligt,hon komer nog att bli jätte glad för tårtan..ja sånna kan ja inte göra...men kanske får börja lära mig göra sånna figurer=) ha ha nån dag skall väl albiin åsså ha sån..fast han kanske inte vill ha hello kitty=) eller det vet man ju aldrig...nalle puh eller likannde=) hoppas ior =)

skall på alpnäring i helgen..deras spa kväll=)
    ååå sköönt skall det bli=)

• bimbomika
    BeJay skrev 2009-03-19 10:17:22 följande:
    grattis klara :)i förrgår när jag skulle cykla hem från min praktik plats, så halkade jag med cykeln och fick en spricka i strålbenet, och en rdentlig smäll mot höften,så nu haltar jag och är enarmad. :):)
    aj aj hoppas det går fort över ....

å klarisen=)
    GRATTIS=)
  • bimbomika

Hej allihopa=)
    Nu börjar våren komma=) jag och maken och sonen var och badade i går på hertsön=) det var jätte mysigt osså har vi varit och grillat=)
    ganska roligt,dock är ju inte albiin någon höjdare på kött så han åt nestan bara bröd! som vanligt! kanske borde börja ta med nått annat han kan äta,veg biffar eller nå=)
    Han äter i vanligafall nästan bara veg mat! varför? Vet inte =/ jag och pappan äter kött men albiin äter nästan bara veg mat så vi har börjat göra veg biffar och liknande så han får i sig lite mera...bönor och groddar lika så...Man har nästan fått börja tänka på vad han får i sig så att han får lite extra! för kött kastar han åt sidan=(
    idag skall vi fira svärfar och äta massa gofika=)
    vad har ni gjort då?

• bimbomika

ja vi har tagit upp det med albiins dietist och hon tyckte att vi skulle börja ge honom veg mat så han får i sig så mycket näring som möjlig,proteinet osv...men att vi även skall stoppa en korv bit eller liknande på honoms talldrik så han kanske lär sig att äte kött...på dagis säger dom att han äter ibland kött och det är ju bra=) kanske vanligt att små inte äter kött=)

• bimbomika

Idag är det uppvärmt bad på hertzöns badhus mellan 12-16 =)
    Någon som skall dit?
    ...Alltså lilla bassängen är uppvärmd =D
    Skall dit om inget sätter hinder för det =)
    Har lite problem med min lön denna månad så jag skall prata med chefen och om det vill sig illa så går jag vidare med det hela!
    Väntar nu på löne specen och hoppas allt stämmer..men enligt mina beräkningar inte..därför kan jag inte säga bu eller bää fören jag har sett den!
    Men mitt mål är iallfall badhuset!

• bimbomika

visste du att man kan göra sådan deg själv=)
    min svägerska har massa recept som jag skall få...
    fingerfärg osv..=)
    men jo det borde finnas där...=)

å ulimon
    hoppas det blir bättre=)

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D